Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO spørgsmål

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Så skal du lige tjekke i Google Adwords søgeords værktøj hvor mange månedlige lokale eksakte søgninger der er på søgeordssætningen ”måtteservice i København”

Hej Ib .. Jeg kan ikke få dit link til at virke - Så "Nr. 2" - er det side 2 eller

Dagens dummeste spørgsmål - jeg bruger jo ikke Adwords / betalende reklamer pt. - hvis jeg skriver flere søgeord ind på siden ind det der passer til min sidenavn, bliver det underpunkt rød prik, men det kan jeg lidt læse tidligere at det skal jeg ikke tænke så meget over - eller hvad

MVH

Peter

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 08:55

Emil S:
Men det handler jo ikke om hvad i synes. Fakta er at æøå bare ikke duer

Ja ja Emil - men derfor var det da rart, at jeg ikke var den eneste i hele verden der mente / troede noget andet :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:56

Brian Reinhold Jensen:

Du kan også overveje om det er de rigtige ord du optimere imod, der er ikke mange søgninger på de to termer, iflg. Googles søgeordsværktøj.

De bedste hilsner
/Brian 

Har lige set at der på "Måtteservice i København" er ingen søgninger iflg. Google - Adwords men det kan der godt være alligevel. men jeg selv synes det er et noget "søgt" term.

Har selv tidligere set at Google også fortalte at der ikke var søgninger på "maling af trappeopgange". Det kunne jeg i midlertid konstatere der var, egen Analytic.

Nu har Google sat det til 46 lokale eksate månedlige søgninger.

Så Google Adwords søgeordværktøj passer ikke altid til ihvertfald organiske søgninger.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:58

Peter Mortensen:
Takker det er læst nu og jeg har fundet inspriration til nyindkøb af domain - syndt du kun havde forklaret "301" til Linus :-(

Hvorfor det, i dit tilfælde er det da lige netop det du har brug for, dit site er lavet wordpress og kører med 99.99% sikkerhed på en Linux-server med Apache, php og MySQL.

/Brian

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:02

Peter Mortensen:
Hej Ib .. Jeg kan ikke få dit link til at virke - Så "Nr. 2" - er det side 2 eller

Prøver igen http://www.google.dk/webhp#q=m%C3%A5tteservice+i+k%C3%B8benhavn&pws=0&hl=da&gl=DK&fp=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&cad=b

Nej nr. 2 på første side og derudover i Google Maps.

Husk nu det med lokale søgninger og IP addresser. En person i Jylland får nok ikke samme resultater i Google Maps. Som en der sidder på Sjælland. Og hvis der var en der kom ind og søgte var denne nok fra området og ikke Nordjylland. ?

Jeg ville nok istedet søge med ord som f.eks. "rensning af måtter" m.m. Ligesom "maling af trappeopgange". Hov den ligger vist nr. 2?

Husk dine søgninger kan der komme billeder på ved at tilslutte dig Google +

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 09:03

Brian Reinhold Jensen:
Hvorfor det, i dit tilfælde er det da lige netop det du har brug for, dit site er lavet wordpress og kører med 99.99% sikkerhed på en Linux-server med Apache, php og MySQL

ups :-) ... Jeg har Windows på Pc'en og kunne se du skrev at det ikke galt windows, men kun dem som bruger Linus - så jeg tænkte ...... :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 09:14

Nej nr. 2 på første side og derudover i Google Maps.

Det er sku da meget godt - lidt æverligt hvis jeg tror noget godt om nogle søgeord som flk så ikke bruger- kan se jeg søgeord ved at oprette advords eller kan jeg se dem uden at oprette mig ... jeg vil huske det med oprettelse af Goggle +

vh

Peter

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:30

Peter Mortensen:
kan se jeg søgeord ved at oprette advords eller kan jeg se dem uden at oprette mig ...

Du behøver ikke at bruge Adwords kampagner. Du søger bare i Google Adwords søgeords værktøj https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__c=1023648163&__u=8619443683&__o=cues&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS

Og huske du skal indstille til eksakte søgninger

Og på "Måtteservice i Roskilde" ligger du nr. 1. Men desværre tror jeg ikke du får meget ud af det. Desværre.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 00:20

Det kan være at jeg kan få at vide hvad det er for en seo dot som er grøn, og lignende som du bruger Peter, da det lyder som et brugbart værktøj til at gennemse sin hjemmeside?

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:31

SFD:
Peter Mortensen:

Jens Andersen:
Hvis man søger på måtteservice i google's søgefelt vil Google først og fremmest lede efter ordet i din hjemmesides title, description, h1, p og a tags på siden og ikke i dit domænenavn.
Det er derfor ikke så vigtigt om du har å i navnet på dit domæne.

Ja se det var jo det svar jeg godt kunne lide - men det virker som vi er i undertal herinde :-) - men glad for at nogle mener det som jeg tror

Men det handler jo ikke om hvad i synes. Fakta er at æøå bare ikke duer.

Det var nu ikke det jeg mente.

Jeg mener stadig at man skal vælge domænet UDEN æøå og så redirecte fra æøå domænet til domænet UDEN.

Mit svar var i forhold til at når man søger på google efter måtteservice, så skriver man jo netop måtteservice og IKKE maatteservice, men det er jo ikke det google lister hjemmesider op efter. Det er jo titlen og beskrivelsen og IKKE domænets navn.

Dermed er det vigtigste i SEO at ens title,description, h1 og p tags indeholder noget indhold med tekst og billeder med beskrivelse af måtteservice, så ordet fremgår i en fornuftig sammenhæng og ikke for mange gange på samme side.

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)