Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synlighed på nettet

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Til linkdatabasen:

Jeg kan se at du har benyttet scriptet indexu som jeg også selv benytter på www.web-search.dk
Og af samme grund som Mikkel og de andre påpeger har jeg ændret scriptet, så links peger direkte i stedet for gennem go.php - det bør du også gøre. De herrer ved 100% hvad de taler om!!
 
 

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/10/2006 3:55:22 PM Forfatter: LinkDatabasen

Mikkel deMib>> Skal vi ikke lige blive enige om at titler, beskrivelser mm ER skrevet af folk selv!!!

Jeg eller min side henter INGENTING nogen steder fra, og det er derfor det er irriterende at nogen bare må skrive blot for at blande sig :-(

Formålet med en debat er netop at blande sig om emner man har en mening om, eller erfaring med. Og det er lige præcis det jeg gør. Hvis du ikke kan lide det er det bare ærgeligt.
 
Jeg har aldrig påstået at folks titler ikke er skrevet af dem selv - men den måde du har implementeret linking på gør at Google opfatter folks titler og beskrivelser som tilhørende dit website - som det fremgår med al tydelighed af de eksempler jeg gav. Det kunne du løse ved at ændre disse links til direkte links, som andre også har nævnt. Hvis du ikke gider at ændre det er det helt op til dig selv, men så må jeg så også fastholde det faktum, at det kan være til mere skade end gavn at have et link i dit linkkatalog.
 
 
Side 4 ud af 4 (32 indlæg)