Så hvis det er 599 parkeret domæner som redirecter til 1 domæne med indhold, så ødelægger det stadig performance??
hvis du læser hvad jeg skrev tidligere anes ikke om det er døde domæner eller egentligt hoteller, man kan sandsynligvis gå ud fra at jo flere domæner jo større risiko for at domænet laver noget, men det ved du tilsyneladende mere om end jeg.
Amino er et offentligt forum hvor man kan skrive hvad man har lyst til, dem der har forstand har lov til at svare det de vil, og det er lige nøjagtigt hvad jeg gør.
Spørgsmålet er så, om du skader Webhosting.dk med din... stil. De har i hvert fald mistet én potentiel kunde alene på det grundlag ved jeg.
Spørgsmålet er så, om du skader Webhosting.dk med din
Ved ikke hvorfor det er relevant for mig, hvis webhosting.dk har et problem med at jeg anbefaler dem, eller andre udbydere for den sags skyld, må de kontakte mig og bede mig stoppe, hænger vist ikke helt sammen...
Ved ikke hvorfor det er relevant for mig, hvis webhosting.dk har et problem med at jeg anbefaler dem, eller andre udbydere for den sags skyld, må de kontakte mig og bede mig stoppe, hænger vist ikke helt sammen...
Problemet er ikke så meget at du anbefaler webhosting.dk - det er sådan set okay. Problemet er nærmere alt det andet du skriver om alle mulige andre, upåagtet af hvor meget du vitterligt ved om det. Det er efterhånden lidt småirriterende. Når nu der står 8528 domæner ud fra en af one.com's servere, tror du så også det er én maskine? Eller bare én ip som tager imod det, og deler ud derfra?
Noget helt andet, så kan der være mange forskellige årsager til at en side svarer hurtigt eller langsomt. En stor del af det er selvfølgelig maskineriet det hostes på, og en anden del af det er måden som selve siden er opbygget på. Hvis der er nogen som har spørgsmål, synes jeg de skal kontakte os, så vi kan se på det. I al almindelighed (til de som allerede har skrevet herinde), så ved vi godt, at det i periode har kørt lidt op og ned. Hvad gør man så? Vi ignorerer det i hvert fald ikke :-) Tværtimod arbejder og investerer vi os ud af det, for at sikre at vi altid leverer det som vi er kendte for og som folk er glade for, og intet andet.
så ved vi godt, at det i periode har kørt lidt op og ned. Hvad gør man så
Man sidder ihvertfald ikke (Patrick) og skriver på Amino at man uden problemer kan hoste 3000 domæner per server, er lidt at føre sig frem, og gør man det, får man en over snuden når serverne tilsyneladende ikke kan følge med. Faktum er (som andre ligeledes påpeger) at i kommer for mange kunder per server og at i har kontrol over ressourcerne, det er sådan set fint nok for et lowcost hotel som det i (også) sælger, man undlader så bare at sidde og blamere sig med at man kan dit og dat når sandheden fortæller noget andet.
Fint nok, og du lader til at være den uarrogrante af "teamet", så lad os stoppe tråden her, du ved hvorfor den løber den vej den går og vi kan jo ikke blive ved i en lang uendelighed...
Hvis din Wordpress-side (eller din hjemmeside generelt) kører langsomt på dit Surftown webhotel, så kan det være cache-relateret. Det er i hvert fald værd at tjekke i første omgang. Du kan læse vores anbefaling til hvordan du hurtigt kan optimere performance/cacheindstillinger i Wordpress:
På nogle hjemmesider kan brugerne opleve, at de vises som ikke værende logget ind. På andre sider kan der være en dårligere load-hastighed. I disse tilfælde kan det være nødvendigt at slå standard-cachen fra, og i stedet anvende en anden form for cache.
Vi anbefaler dog, at du kontakter kundeservice, før du slår cache fra, så du er sikker på at det er den rette løsning. Der kan være andre og bedre løsninger.
Uanset hvad, så vil jeg til hver en tid anbefale at du kontakter kundeservice og hører dem om hjælp til at løse problemer du måtte støde på (så slipper du også for at blive fanget i krydsilden mellem vores konkurrenter). :)
Venlig hilsen Bo Kruse Surftown
Ps. Den her type debat kunne hurtigt afføde en anden meget interessant debat om hvordan man bør eller ikke bør agere, når man repræsenterer en virksomhed.