Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Surftown ALTID så langsomt?

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, nu er jeg ikke den store bruger af Surftown, men jeg har et webhotel liggende hos dem, som jeg prøver et nyt site af på ligenu.

Jeg kører med Wordpress, og har aldrig oplevet noget så langsomt før. Det er virkelig ulideligt!

Hvordan er jeres oplevelse med Wordpress hos Surftown?

Skal lige siges jeg bare har et standard webhotel hos dem. Normalt bruger jeg meebox, hvilket kører langt bedre, synes jeg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03

Jeg har tidligere skiftet fra surftown pga. hastighedsproblemer. Meebox's billig webhoteller er dog ikke meget bedre.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:08

Karsten Sønderup Hansen:
Meebox's billig webhoteller er dog ikke meget bedre.

synes nu ellers Patrick fører sig frem at han kan putte 3000 hoteller på en server og at det stadig kører super :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 15:09

Outsourcer87:
med Wordpress hos Surftown?

Umiddelbart skyldes det extremt langsomme mysql servere så du skulle nok overveje en anden udbyder. Hvis du er hurtig har webhosting.dk et tilbud på 1.25 for et php/mysql webhotel, og deres mysql servere, ihvertfald mysql 5.6, er nok 3-5 gange hurtigere end dem hos surftown.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 15:10

Vores billige webhotel på Meebox er ligeså elendigt som Surftown. Selv med cached sider i wordpress varierer loadtiden på sider fra 3 til 17 (!) sekunder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14

Søren.Pedersen:

Karsten Sønderup Hansen:
Meebox's billig webhoteller er dog ikke meget bedre.

synes nu ellers Patrick fører sig frem at han kan putte 3000 hoteller på en server og at det stadig kører super :-)

Det er efterhånden lang tid siden jeg opgav at arbejde videre på denne std. drupal side (svartider er ofte på mere end 1 minut):

http://mininyt.dk/

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 15:16

Det kan altså lige så godt være dit valg af tema som gør siden langsom. Hvis du oplever at den er langsom, så skriv til supporten og bed dem eventuelt flytte til en nyere server.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 15:18

John Sahl:

Det kan altså lige så godt være dit valg af tema som gør siden langsom. Hvis du oplever at den er langsom, så skriv til supporten og bed dem eventuelt flytte til en nyere server.

At svartiderne varierer i løbet af døgnets 24 timer fra 3 sekunder til 17 sekunder tyder ikke på et dårligt programmeret wordpress-tema, men en overfyldt server.

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:24

Din side mininyt.dk svare nu her fra ret hurtigt :-)

Og ifølge pingdom går det da også forholdsvis hurtigt: http://tools.pingdom.com/fpt/#!/tGskWoKJN/www.mininyt.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 15:24

Karsten Sønderup Hansen:
drupal side (svartider er ofte på mere end 1 minut):

Prøv webhosting.dk, har vi gode erfaring med, der er over 600 kunder på den server du ligger på

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)