Ved ikke hvorfor det er relevant for mig, hvis webhosting.dk har et problem med at jeg anbefaler dem, eller andre udbydere for den sags skyld, må de kontakte mig og bede mig stoppe, hænger vist ikke helt sammen...
Problemet er ikke så meget at du anbefaler webhosting.dk - det er sådan set okay. Problemet er nærmere alt det andet du skriver om alle mulige andre, upåagtet af hvor meget du vitterligt ved om det. Det er efterhånden lidt småirriterende. Når nu der står 8528 domæner ud fra en af one.com's servere, tror du så også det er én maskine? Eller bare én ip som tager imod det, og deler ud derfra?
Noget helt andet, så kan der være mange forskellige årsager til at en side svarer hurtigt eller langsomt. En stor del af det er selvfølgelig maskineriet det hostes på, og en anden del af det er måden som selve siden er opbygget på. Hvis der er nogen som har spørgsmål, synes jeg de skal kontakte os, så vi kan se på det. I al almindelighed (til de som allerede har skrevet herinde), så ved vi godt, at det i periode har kørt lidt op og ned. Hvad gør man så? Vi ignorerer det i hvert fald ikke :-) Tværtimod arbejder og investerer vi os ud af det, for at sikre at vi altid leverer det som vi er kendte for og som folk er glade for, og intet andet.