24 timer fra 3 sekunder til 17 sekunder tyder ikke på et dårligt programmeret wordpress-tema, men en overfyldt server.
Er nok tvivlsom det skyldes andet, det sjove er at de bliver ved at fylde kunder på den server du er på så problemet bliver nok ikke mindre med tiden. Var der ikke noget med de lavede en mega serveropgradering som "løste alle problemer"?
Det kan altså lige så godt være dit valg af tema som gør siden langsom. Hvis du oplever at den er langsom, så skriv til supporten og bed dem eventuelt flytte til en nyere server.
At svartiderne varierer i løbet af døgnets 24 timer fra 3 sekunder til 17 sekunder tyder ikke på et dårligt programmeret wordpress-tema, men en overfyldt server.
Trådstarter har ikke skrevet noget med varierende loadtider!
Det kan altså lige så godt være dit valg af tema som gør siden langsom. Hvis du oplever at den er langsom, så skriv til supporten og bed dem eventuelt flytte til en nyere server.
At svartiderne varierer i løbet af døgnets 24 timer fra 3 sekunder til 17 sekunder tyder ikke på et dårligt programmeret wordpress-tema, men en overfyldt server.
Trådstarter har ikke skrevet noget med varierende loadtider!
Jeg troede din oprindelige besked var henvendt til mig. Hvis ikke, så beklager jeg. Jeg oplever selv varierende loadtider på et meebox-hotel.
600 domæner eller 600 kunder er vel urelevant når vi snakker om performance på en server, om det er 1 kunde med 611 domæner eller 611 kunder med 1 domæne hver er vel urelevant. Amino er et offentligt forum hvor man kan skrive hvad man har lyst til, dem der har forstand har lov til at svare det de vil, og det er lige nøjagtigt hvad jeg gør. Sviner ingen til, svarer sagligt baseret på erfaring.