Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop system skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for overtaget et firma der importerer foder til hunde og katte - og videresælger direkte til kunde via webshop og til opdrættere og andre forhandlere.

Den hjemmeside/webshop (www.gilpa.dk) jeg overtog er Joomla 1,5 med VirtueMart 1.1.4.
Jeg har forsøgt at opdatere siden og shoppen så godt som platformen tilllader det.

Jeg er i gang med at flytte vores økonomistyring til e-conomic og det ville være dejligt hvis fakturering og kundedata kan gøres lidt lettere, med en integration mellem webshoppen  og e-conomics, hvilket jeg tvivler på kan lade sig gøre med min nuværende platform.

Jeg anvender GLS og kan via et modul få kunderne til at vælge pakkeshop og automatisere udskrivelse af labels - blot ikke via Joomla og VirtueMart.

Jeg har set lidt på SmartWeb og kan se at det på nogle punkter opfylder det jeg efterlyser. Men skal jeg til at flytte platform, vil jeg være sikker på at jeg gør det rigtige første gang. Så hellere bruge lidt mere tid på forberedelsen og ende med den rigtige løsning.

Er der nogle ting skal skal være opmærksom på?
Forslag til løsning?

Hilsen Erik 

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Smartweb.dk SmartWeb Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Vi er glade for at du har os med dine overvejelser om et nyt webshop system :)

Vi har rigtig mange kunder der bruger vores e-conomic integration og vi har her igennem fået bekræftet at vores integration fungerer utrolig godt, og vores plan er faktisk at udvide denne integration senere på året for at give flere valg muligheder for brugere af denne.

Jeg vil anbefale dig at starte en gratis demo af SmartWeb, herfra kan du teste integrationen og se om den indeholder hvad du har brug for uden at du binder dig til noget som helst.

Du kan hente en gratis demo HER

Og har du nogle spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte mig på 43 33 17 93 eller hn@smartweb.dk

Med venlig hilsen

Henrik Nøhr
SmartWeb 

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik
Tak for dit svar.

Inden jeg springer ud i noget uden at forberede mig ordentlig skal jeg lige høre lidt nærmere.

Hvad skal der til for at flytte en Webshop fra vores eksisterende til SmartWeb?
- og hvad er ca prisen nu og her? - og på længere sigt?

Hilsen Erik
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Jeg flyttede i November over til Smartweb fra Dandomain hvor jeg har ligget i 7 år.

Jeg syntes det er et super brugervenligt system at arbejde med. jeg er også koblet sammen med Economic og det køre smertefrit.

Jeg fik et meget rimligt tilbud på flytning af alle varer (5000) og hvad det indebære af 301 arbejde m.m.

Jeg er en glad mand:)

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Jeg synes du bør kigge på Magento. Det er det oplagte valg og du kan finde priser(Engangbeløb) fra 10.000,- og op. 

Magento er enormt fleksibelt med fx e-conomic, gls etc. og samtidig rigtig nemt at bruge og du bør helt klart overveje det.

Jeg bruger det selv til alle mine shops og har rigtig stor glæde af det. En af dine konkurrenter i "hundemad branchen" bruger det også og han er også rigtig glad for det.

Hvis du har lyst til at vide mere kan vi tage en snak om det i morgen? Evt. ring på 28 57 78 72 eller skriv på kontakt@magentoxperten.dk

Vh

Kristoffer

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Jeg vil også stærkt anbefale at du tager et godt kig på Magento som webshop platform.

Det kan dog gøres en del billigere end den pris Kristoffer umiddelbart kommer med. Hvis du er interesseret i at høre mere om Magento, så er du altid velkommen til at tage fat i mig.

God morgen herfra :-)

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Smartweb.dk SmartWeb Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Du kan trygt overlade flytningen til os. Vi hjælper typisk med at flytte design og data.

Du er velkommen til at kontakte mig, så får du en fast pris.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Vi (itn|vision) er integrationspartnere til e-conomic.

Vi har en række integrationsløsninger som gør at du kan "bygge" dit eget e-conomis eksempelvis en webshop.

Vores webshop løsning er opbygget så den løbende opdaterer lagerstatus fra e-conomic, det betyder at det lagerantal som er vist i webshoppen også er det antal du har på lager.

Også hvis du sælger varer ved ordre som du lægger direkte ind i e-conomic enten ved hjælp af e-conomics ordre/debitor funtkion eller ved hjælp af en integrationsløsning for ordre enten ved scanning eller brug af tablet.

Vi har mulighed for at du kan kikke på en standardløsning på følgende link

http://www.itnvision.dk/integrationsloesninger/webshop

eller du kan kontakte os på salg@itnvision.dk eller ring 70257600 så kan vi få en uforpligtende snak om de muligheder som vi tilbyder.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Det kan dog gøres en del billigere end den pris Kristoffer umiddelbart kommer med. Hvis du er interesseret i at høre mere om Magento, så er du altid velkommen til at tage fat i mig.

Hva vil en Magento shop med et template med få rettelser koste af få online? Rettelserne er minimale, og det er primært grafiske justeringer...

Send evt PB, hvis prisen ik må komme ud på Amino Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)