Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad koster en god søgemaskineoptimering aftale for en butik

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personlig fandt jeg en gut som jeg fik anbefalet af en anden Amino, Jeg satte ham på at søgeoptimere Gadgetbasen.dk og lod ham arbejde for cirka 7000 kr. Resultat .. = Ikke flere besøgende, umiddelbart ikke nogen ændringer på placeringen i søgerelsultater.

Det jeg stilede efter, var generelt at få flere besøgende ind på siden, men nu her nogle måneder efter er mit besøgstal faldet .. Altså lavere end udganspunktet (Som i forvejen ikke var særligt højt) ..

Så Jeg føler ærligt talt at jeg har spildt pengene og den der teori om at en SEO mand nok kan tjene sig selv hjem, har ihvertfald ikke holdt stik i mit tilfælde.

Nu vil jeg ikke hænge nogen ud, så ingen bliver nævnt i dette opslag, jeg siger blot. Kig jer for når i vælger.

De bedste hilsner Michal

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:51

laver selv seo for en stor webshop med 12 år på bagen - de hyrer mig på timebasis til 200,- pr.time

før jul nåede vi at komme på side 1 på pos 6 og 7 med et søgeord der var vigtigt for dem, der var 1600 søgende på det ord - det tog mig 10 timer inkl. seo analyse opnsite/offpage, langsigtet plan,opfølgende instruktioner til webshop ejer,konkurrent analyse, research af skribenter, uploading af artikler med keyword backlinks, linkbuilding, blogging

det tager tid og man skal have et vist overblik, men det virker!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 13:55

Kingbo:

Når man kikker på de forskellige sider er det jo tit ring for tilbud.

Men det er ærligtalt lidt svært, at tage stilling til hvis man ikke kender niveauet.

Jeg vil påstå at hvis du finder en der skriver en fast pris så bør du gå langt vej uden om, med mindre der er tale om en linkbuildingpakke.

Der er jo stor forskel på hvor stor konkurrence der er indenfor de forskellige brancher. Derfor er prisen også forskellig. Lidt ligesom med biler.. Der er der jo også stor forskel på en Mercedes og en Hyundai..
Pris og kvalitet hænger stort set altid sammen.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:03

Michal Johansen:

Personlig fandt jeg en gut som jeg fik anbefalet af en anden Amino, Jeg satte ham på at søgeoptimere Gadgetbasen.dk og lod ham arbejde for cirka 7000 kr. Resultat .. = Ikke flere besøgende, umiddelbart ikke nogen ændringer på placeringen i søgerelsultater.

Det jeg stilede efter, var generelt at få flere besøgende ind på siden, men nu her nogle måneder efter er mit besøgstal faldet .. Altså lavere end udganspunktet (Som i forvejen ikke var særligt højt) ..

Så Jeg føler ærligt talt at jeg har spildt pengene og den der teori om at en SEO mand nok kan tjene sig selv hjem, har ihvertfald ikke holdt stik i mit tilfælde.

Nu vil jeg ikke hænge nogen ud, så ingen bliver nævnt i dette opslag, jeg siger blot. Kig jer for når i vælger.

De bedste hilsner Michal

hvor længe har du ventet på resultater??

Ofte venter folk ikke længe nok efter udført SEO arbejde, så spørger for at være sikker :-)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 14:12

Tak for alle svarer i denne tråd, jeg er blevet en del klogere.

Denne tråd var også for at hører om der er mange sorte får i flokken af SEO folk, så det er jo en stor tillids sag.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kingbo:

Det jeg egentlig bare gerne ville vide er kort og godt.

Koster en GOD SEO løsning 500 kr, 1000 kr, 1500 kr, 2000 kr, 2500 kr, 3000 kr, 3500 eller mere ?

Når man kikker på de forskellige sider er det jo tit ring for tilbud.

Men det er ærligtalt lidt svært, at tage stilling til hvis man ikke kender niveauet.

Derfor er det vel oplagt at spørge her, hvor andre sikker betaler XXX firma et eller andet beløb.

Den dag, der er to ens opgaver inden for SEO, er det måske muligt at have priser på hjemmesiden. Indtil det sker (og det sker aldrig), bør du gå i en stor bue udenom alle, der slynger en pris ud uden at kende dit marked, din konkurrencesituation og din platform. Se i stedet, at det er et tegn på respekt for dig og din forretning, at et SEO firma vil vide en masse for at kunne lave et tilbud til dig, der passer perfekt til din situation.

Kun lykkeriddere og amatører i branchen kan finde på at have faste priser på den ofte yderst komplekse service, som ordentlig SEO er.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:12

Michal Johansen:

Jeg lavede også SEO for 7.500 for en webshop. Det resulterede i de gik fra 0 til 500+ besøgende om dagen og fra 0 til 60.000 kr omsætning om måneden. Men jeg knoklede jo også røven ud af bukserne, måske mange der bare snupper pengene og skrider?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:15

Thomas Rosenstand:
Kun lykkeriddere og amatører i branchen kan finde på at have faste priser på den ofte yderst komplekse service, som ordentlig SEO er.

Og hvem gør det? Jeg har aldrig støt på nogle..

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:18

Emil S:

Thomas Rosenstand:

Der er masser, men jeg mener ikke, det er stedet at hænge nogen ud. Besøg hjemmesider for SEO firmaer og du vil se dusinvis af den slags.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:21

Thomas Rosenstand:

Emil S:

Thomas Rosenstand:

Der er masser, men jeg mener ikke, det er stedet at hænge nogen ud. Besøg hjemmesider for SEO firmaer og du vil se dusinvis af den slags.

Det er rigtigt. Hvis vi tænker på de samme SEO Firma'er så er det i min optik at de har lidt den forkerte indstilling til søgemaskineoptimering.

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)