Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser man om en tilfældig hjemmeside er godt eller dårlig SEO optimeret ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg håber der er nogen der kan fortælle mig hvordan ser jeg på en tilfældig hjemmeside om den er godt eller dårlig søgemaskineopdateret ?

Og hvordan ser jeg hvilken søgeord man har brugt, hvis det ikke fremkommer af sideoplysninger, er der så kun mulighed for at se efter i koden eller er det et godt trick ?

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:48

Det kræver indgående viden, at spotte den slags, men der er da lidt ting du kan se efter som hurtigt giver et fingerpeg.

- Ranker sitet på de søgeord der benyttes i titlen ?
- Er der taget stilling til www / non www.
- Er der søgeord i en H1 overskrift og er den placret højt.

Herudover må du i gang med at læse lidt om det grundlæggende SEO, så du selv kan genkende det.

Dog kan du også benytte online services, der rater sites i forhold til SEO. De er dog knap så gode, at bruge, hvis du ikke kender ret meget til SEO området - de kan give totalt misvisende resultater.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:06

Lær SEO, og lær hvordan webteknologier virker - så vil du let kunne se det.

Jeg har brugt 1,5 års tid på at lære SEO, men har så et forspring med hensyn til opbygning af hjemmesider og den slags. 

De mest hyppige fejl jeg oplever:

• Duplicate Content (ens indhold flere steder). Der er en hel farverig palette af uanede muligheder for at "opnå" dette. Den kræver et afsnit helt for sig selv, og mange webbureauer har spændende idéer til at hjælpe med at skabe disse problemer, herunder forkerte metoder til "sortering" af produkter, som hverken SEO-mæssigt eller konverteringsmæssigt er rigtgit. Og at sætte dit site op forkert og endda at gøre det synligt (ikke 301 redirected) på flere domæner. 
  • Udeblivende forsøg på at få gode links - eller overdrevent ressourceforbrug på at købe linkbuilding, mens der intet er gjort for at få sitets opbygning i orden. 
  • Udeblivende forsøg på at markedsføre hjemmesiden generelt.
  • Forsøg på optimering til søgeord som stort set ingen søger efter, fremfor at lave en søgeordsanalyse
  • Mangel på søgeord i teksterne - og mangel på gode tekster i det hele taget
  • Mangel på at sætte sig ind i besøgerens sted
  • Søgeordskannibalisering 

Jeg kan ikke huske hvor mange "ranking-faktorer" Google har sagt der er. Var vist et sted over 200, men vi skal nok ikke helt regne med sandheden. Fantasien til at SEO-optimere forkert strækker sig dog langt udover dette Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:12

Jonas Jørgensen:
- Ranker sitet på de søgeord der benyttes i titlen ?

Her skal lige tilføjes at nybegynderes nogengange tror deres SEO er fin når de ranker på "forside" på deres egne personaliserede søgninger. Eller at de ranker på eget firmanavn. Eller de ranker på søgeord ingen bruger - og der derfor ingen konkurrence er.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:29

Hej Kingbo.

Du kan søge på google efter "online SEO analysis" - de dækker ofte de mest basale fejl, og kan anvendes på en hvilken som helst side.

Ellers så vil jeg som de andre i tråden, anbefale dig at lære det basale SEO.

Du kan læse en gratis online SEO guide for nybegyndere her:

http://behavioraltargeting.dk/sogemaskineoptimering-for-nybegyndere/

Håber det hjalp :-)

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)