Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv, så blev min adsense konto lukket

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

> For 1 år siden, var du sikker på at dem der havde fået lukket deres

Nej, ikke "dem" - men nogle bestemte. Der er en forskel! :)

 

Hej Mikkel

Jeg kan nu godt forstå Tommy læste det som "dem". Jakob Boyer der er trådstarter havde ikke oplyst domænenavn på det/de sites der havde fået hans konto lukket. Derfor kunne dit indlæg dårligt læses som andet end en generalisering over dem der får deres konto lukket - en gruppe du nu selv er en del af. Men du må altså have vist hvilket site det var Jakob havde, og havde du blot oplyst dette havde vi andre ikke været i tvivl. Hvad havde Jakob egentligt gjort galt siden hans konto blev lukket?

Mvh Jesper

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Beklager at rippe op i et gammelt emne, men jeg har et spørgsmål, der er ret vigtigt for mig.

Min AdSense konto blev lukket pga ulovlig klikaktivitet, jeg var ung og retarderet og troede at jeg fra en stor fælles ip adresse aka. mit gymnasium, kunne klikke på mine egne annoncer. Nu er jeg, naturligvis, klogere. Jeg angrer dybt mine naive gerninger og er pisse irriteret over, at jeg er nødt til at have AdSense på min nye hjemmeside i en vens navn = penge overføres først til ham, hvorefter han skal overføre dem til mig. Det er skide irriterende, jeg vil have fuld kontrol!

Er der en mulighed for at få en ny AdSense konto i MIT navn, udbetalt til min bankkonto osv.?

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg ikke, Google er rimelig hårde, hvilket jeg synes er fair, da det trods alt er annoncørerne det går ud over.

Din eneste chance ville nok være at oprette et nyt firma og have udskiftet alt, hjemmesider, email, adresse, bank osv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville gerne se hvad der gemmer sig bag Bulgarian Holdiday - det er findpriser.dk

Troede jeg skulle ned og svømme i Sortehavet.

 

Spøg til side - jeg vil gerne se det du har lavet - går ud fra det ikke er findpriser.dk

/Anders

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer:

Hej. Beklager at rippe op i et gammelt emne, men jeg har et spørgsmål, der er ret vigtigt for mig.

Min AdSense konto blev lukket pga ulovlig klikaktivitet, jeg var ung og retarderet og troede at jeg fra en stor fælles ip adresse aka. mit gymnasium, kunne klikke på mine egne annoncer. Nu er jeg, naturligvis, klogere. Jeg angrer dybt mine naive gerninger og er pisse irriteret over, at jeg er nødt til at have AdSense på min nye hjemmeside i en vens navn = penge overføres først til ham, hvorefter han skal overføre dem til mig. Det er skide irriterende, jeg vil have fuld kontrol!

Er der en mulighed for at få en ny AdSense konto i MIT navn, udbetalt til min bankkonto osv.?

 

Jeg tror ikke der er meget at gøre. Skift navn og bank måske Smile

Google kan jo ikke vide at du angrer og var ung og naiv. De kan se du prøvede at svindle hvorfor de selvfølgelig ikke gider have med dig at gøre mere. 

Sådan har du det vel dybest set også selv, hvis nogen prøver at snyde dig er det nok ikke dem du nogensinde laver forretninger med igen.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer:

Hej. Beklager at rippe op i et gammelt emne, men jeg har et spørgsmål, der er ret vigtigt for mig.

Min AdSense konto blev lukket pga ulovlig klikaktivitet, jeg var ung og retarderet og troede at jeg fra en stor fælles ip adresse aka. mit gymnasium, kunne klikke på mine egne annoncer. Nu er jeg, naturligvis, klogere. Jeg angrer dybt mine naive gerninger og er pisse irriteret over, at jeg er nødt til at have AdSense på min nye hjemmeside i en vens navn = penge overføres først til ham, hvorefter han skal overføre dem til mig. Det er skide irriterende, jeg vil have fuld kontrol!

Er der en mulighed for at få en ny AdSense konto i MIT navn, udbetalt til min bankkonto osv.?

Der bliver jeg nødt til at sige at hvis man bevidst har klikket på sine egne adsense annoncer så er man altså mere end naiv, hvis man tror at den går. Det gjorde det måske i 98', men tiden er en anden. Og hvis der bare var den mindst tvivl om adsense validitet for annoncørerne ville hele forretningen brase sammen.

En god ven jeg har der lever af Adsense bliver gul og blå over hele kroppen hvis jeg så meget som antyder at jeg har klikket på en af hans annoncer.

Google tager det meget, meget alvorligt, og derfor er det faktisk kun en trøst for os andre der benytter Adwords for content, som er adsense set fra annoncøren, at der bliver slået brutalt ned på de der scams.

Som demib er inde på ved man jo godt selv når den ikke er helt god.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aner intet om SEO, så det kan lyder dumt det her.

Men hvis man, som tidligere nævnt sidder på gymnasie med fælles IP og ikke kan klikke
uden at der bliver lukket. Vil det så ikke betyde at andre, med mindre gode hensigter kan lukke ens konto fra gymnasiets fælles IP, bare ved at klikke løs på annoncerne?

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er jo - de vil sagtens kunne lukke din adsense konto. Dette understreger vigtigheden af, at man bare holder sin kæft om online aktiviteter overfor folk man ikke stoler på :)

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Ville gerne se hvad der gemmer sig bag Bulgarian Holdiday - det er findpriser.dk

Troede jeg skulle ned og svømme i Sortehavet.

 

Spøg til side - jeg vil gerne se det du har lavet - går ud fra det ikke er findpriser.dk

/Anders

 

Jeg har haft BulgarienHoliday siden. Men det er nok snart 2 år siden, at jeg lukkede siden og ikke forlængede "ejerskabet" af domænet.

Om der ligger noget på siden nu, ved jeg ikke. Men jeg har ikke noget med findpriser.dk at gøre.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting er man kan få lukket kontoen og aldrig få den igen fordi man har været dum, men er det ens konkurrent der klikker løs, ja så kan konkurrenten jo få lukket ens konto og tage en lille andel mere af marked..

Det kan man vel aldrig forsvare..

Jeg er selv blevet banned.

 

Mikkel

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)