Og resultatet af en sådan konkurrence? 1) Jeg vinder - og viser dermed at jeg har ret i, at der er forskel på den vare vi leverer 2) Du vinder - og viser at jeg har ret i, at en prissætning på 35 øre er uhensigtsmæssig Eller måske skulle vi bare slå os sammen og kalde firmaet "Halfdan @ Rasmussen - Tosserier og tekstforfatning" ;-) |
Det god underholdning det her!
Jeg havde faktisk engang en skribent tilknyttet som også arbejdede ved en meget dyrere udbyder da jeg solgte billige tekster. Da vi fik en kunde som normalvis bestilte dyrere tekster, så satte jeg selvfølgelig samme skribent på sagen som havde skrevet tidligere til 2x-3x prisen for kunden.
Kunden bestilte aldrig mere end den ene prøvetekst, da han egentlig synes niveauet var godt - men der hvor han fik sine tekster normalt var de nu alligevel bedre. Skribenten havde fået ekstra for opgaven så han lavede den på nøjagtigt samme niveau som tidligere.
Der er millioner i omsætning på billige tekster hver eneste år, måske det var en af grundene til at priserne er så lave - hvis man vil have en bid af kagen som ung dreng eller pige kræver det HÅRDT arbejde, lave priser og en struktur som giver mindst mulig administration. Og så savner jeg et argument for hvorfor pokker jeg skulle bruge 1100,- på en tekst til min hjemmeside? Selvom det lyder fint at det er den "Ægte Vare".
Bum