Jeg bruger filezilla og hostes via. surftown, sgu ikke særlig fedt ikke at ku uploade sin hjemmeside når man driver webbureau
Ja, det er sgu træls!! Hvis det gode råd med at slå "passive mode" mod forventning ikke virker, så er du velkommen til at sende en PB denne vej, så vil jeg kigge på det U/B
Som Lars Rasmussen også skriver, så prøv at sætte Filezilla til "Passive mode".
Godt der er en som kan få debatten tilbage på rette spor.
Ja, og dog jeg tror faktisk verden vil blive et bedre sted af at vi hjælper Patrick J med hans attitude problem, end at vi hjælper Lucca med hans FTP problem!
Jeg bruger filezilla og hostes via. surftown, sgu ikke særlig fedt ikke at ku uploade sin hjemmeside når man driver webbureau
Ja, det er sgu træls!! Hvis det gode råd med at slå "passive mode" mod forventning ikke virker, så er du velkommen til at sende en PB denne vej, så vil jeg kigge på det U/B
Som Lars Rasmussen også skriver, så prøv at sætte Filezilla til "Passive mode".
Godt der er en som kan få debatten tilbage på rette spor.
Ja, og dog jeg tror faktisk verden vil blive et bedre sted af at vi hjælper Patrick J med hans attitude problem, end at vi hjælper Lucca med hans FTP problem!
Uden tvivl en god vinkel Lundsby, men samtidig skal vi også være realistiske og forstå at nogle personer bare ikke kan hjælpes.
I det mindste fremstår dine kontaktlysninger, så man tydeligt kan se hvem man handler med. Det syntes jeg faktisk er en væsentligt ting for et webfirma!
Tak det er betænksomt af dig. Er desværre løbet tør for stjerner i dag. Det gør stærkt ondt i mit ego at der står det der står på min forside, men da jeg ligger på side 1 i Google på de søgeord kan jeg ikke slette det, selvom jeg i høj grad er ramt af "designers block". Bruger så tiden på at hjælpe hjemmesider op i Google indtil det går over :-)
Hvis det var et Windows webhotel skulle den sættes til "Aktiv Mode", men det kan jo ses på freemedia.dk at der er tale om Linux. Og ser også ud til der er begyndt at komme filer op :-)
Jeg har kontaktet kundeservice de bad mig sende en log og vendte ikke tilbage igen.
Mht. uploaderen på nettet så prøvede jeg også med den men det fuckede helt op.
Til alle tak for jeres svar, overraskende var der en amino der var hurtig til at finde min skype og guide mig ind og sætte multi upload til, dette gjorde en smule, men den fejlmeldte stadig så koder det hele ind forfra i zend lige nu. Gudskelov for trials.
Nu har jeg uploadet med filezilla tusind gange, og prøvet alle løsninger jeg kendte til, men hvis man som jeg koder, istedet for at bruge eks. wordpress bruger man rigtig mange timer på at kigge på skrifter og funktioner. Hvis du er så genial som du siger, så ville du også vide det er muligt at stirre sig blind i visse problemer når man har arbejdet mange timer. Igår sad jeg 20 timer i træk, så jeg vil nu ikke sige jeg ikke kan drive et webbureau fordi jeg spørger efter en anden indgangsvinkel. Men jeg vil dog lige påpege jeg, modsat dig ser mulighederne fremfor begrænsningerne og det ser jeg da som en drivkraft ift. en person der straks bliver negativ og kloge-åge. Sikke en service du må yde når dine kunder ringer til dig.
Mht. uploaderen på nettet så prøvede jeg også med den men det fuckede helt op.
Lyder som om der har været/er midlertidige server-problemer. Jeg har sjovt nok lige prøvet det den melding med "timeout" for få minutter siden på et andet webhotel. Der fik jeg også meddelelsen at der var "timeout". Hjemmesiden der var dog også nede.