Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Filezilla eller surftown?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu har jeg i 4dage kæmpet med at få min nye hjemmeside lagt op på serveren, men den bliver ved med at fejlmelde og jeg må indrømme jeg godt nok er ved at blive træt af det.

Jeg har også prøvet at flytte filerne over på 2 andre pc'er og lægge dem om men den bliver med at melde timeout.

Jeg bruger filezilla og hostes via. surftown, sgu ikke særlig fedt ikke at ku uploade sin hjemmeside når man driver webbureau :s

Er der nogen af jer der oplever det samme?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 21:28

Jeg mener der er noget med at man i FileZilla skal sætte den til at køre i "Passive Mode" når man skal forbinde og bruge Surftown's servere.

Prøv at trykke på CTRL+S i FileZilla og opret et nyt websted. Under "Overførselsindstillinger" kan du prøve at vælge "Passiv".

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg sat rigtigt mange sider op på Surftown uden problemer. Både Windows og Linux. 

Kan ikke huske at der skulle specielle settings til mht FTP.

Kan du ikke være lidt mere specifik mht fejlmeddelelse? 

Deres support er i øvrigt udmærket, så send dem evt din fejlmeddelelse til dem. Eller prøv at bruge deres webbaserede kontrolpanel til at få dine filer up, selvom Filezilla på sigt er mere belejligt.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

Hej Lucca,

Ikke for at ødelægge nogen drømme eller idéer, men vil ikke mene at det er den bedste start hvis du vil drive webbureau. FTP er det første man som webudvikler burde kende absolut alt til.

Nu kender jeg absolut intet til surftown så skal ikke spille klog på deres servere, men prøv eventuelt med SSH hvis de giver mulighed for dette. Er det en windows eller linux maskine som serveren kør på?

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:48

Evermore:
Ikke for at ødelægge nogen drømme eller idéer, men vil ikke mene at det er den bedste start hvis du vil drive webbureau.

Hej Evermore,

Jeg vil mene at den bedste start er at komme i gang med at få fingrene i alt det der er relevant. Det er den eneste måde at blive dygtig på.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50

Det kan jeg ikke give dig ret i. Det sender et forkert signal at starte noget, man ikke aner hvordan fungere.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:55

Evermore:

Det kan jeg ikke give dig ret i. Det sender et forkert signal at starte noget, man ikke aner hvordan fungere.

Learning by doing, det er vel ok? Hvad gør du lige skal prikke til ham på den måde?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59

Det er simpelthen utroligt så positive vi skal gå og være overfor hinanden :) Hvis jeg prikkede til nogen, var det på en helt anden måde.

Helt sikker er det godt at prøve sig frem ved at lave materiale. Men der er forskel på at sætte sig ned og lære hvordan webproduktion fungere, før man starter et webbureau.

Han skal da være fri til at gøre præcis som det passer ham, men det svare til at starte et spilprogrammerings firma uden at ane hvad Unity er

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:11

Patrick J.:
Men der er forskel på at sætte sig ned og lære hvordan webproduktion fungere, før man starter et webbureau.

Jeg kan se du også bruger ordet "webbureau". Godt gået! Så er du heller ikke bange for at lave fejl selv.

Lose the bitch attitude. Der var sgu også sådan en i går. Du er ikke dygtig nok til at arbejde alene, så prøv i det mindste med lidt people skills. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person
Side 1 ud af 4 (34 indlæg)