Ja nu har jeg i 4dage kæmpet med at få min nye hjemmeside lagt op på serveren, men den bliver ved med at fejlmelde og jeg må indrømme jeg godt nok er ved at blive træt af det.
Jeg har også prøvet at flytte filerne over på 2 andre pc'er og lægge dem om men den bliver med at melde timeout.
Jeg bruger filezilla og hostes via. surftown, sgu ikke særlig fedt ikke at ku uploade sin hjemmeside når man driver webbureau :s
Nu har jeg sat rigtigt mange sider op på Surftown uden problemer. Både Windows og Linux.
Kan ikke huske at der skulle specielle settings til mht FTP.
Kan du ikke være lidt mere specifik mht fejlmeddelelse?
Deres support er i øvrigt udmærket, så send dem evt din fejlmeddelelse til dem. Eller prøv at bruge deres webbaserede kontrolpanel til at få dine filer up, selvom Filezilla på sigt er mere belejligt.
Ikke for at ødelægge nogen drømme eller idéer, men vil ikke mene at det er den bedste start hvis du vil drive webbureau. FTP er det første man som webudvikler burde kende absolut alt til.
Nu kender jeg absolut intet til surftown så skal ikke spille klog på deres servere, men prøv eventuelt med SSH hvis de giver mulighed for dette. Er det en windows eller linux maskine som serveren kør på?
Det er simpelthen utroligt så positive vi skal gå og være overfor hinanden :) Hvis jeg prikkede til nogen, var det på en helt anden måde.
Helt sikker er det godt at prøve sig frem ved at lave materiale. Men der er forskel på at sætte sig ned og lære hvordan webproduktion fungere, før man starter et webbureau.
Han skal da være fri til at gøre præcis som det passer ham, men det svare til at starte et spilprogrammerings firma uden at ane hvad Unity er