Det er simpelthen utroligt så positive vi skal gå og være overfor hinanden :) Hvis jeg prikkede til nogen, var det på en helt anden måde.
Det siger jeg ikke, men din attitude undrer mig.
Nu var jeg en tur omkring din egen hjemmeside, og der fandt jeg indenfor kort tid en fejl, der ville have gjort at jeg aldrig ville have handlet med dig, hvis jeg intet anende kom ind på din hjemmeside, en fejl som et webfirma som dit ikke burde begå, men ok, sådan er der så meget ;-) Jeg er hellere ikke fejlfri!
Jeg er åbenlyst bedrevidende. Det er skam ikke noget jeg spiller. At kunne uploade via FTP burde selv du kunne finde ud af, hvis du har med wordpress at gøre. På det her område er jeg klogere, mere er der ikke at sige til det. Der er områder hvor folk er stærkere end andre, ellers ville det være et ensformigt samfund i boede i. Tænk dig om, Gita.
At kritisere at han ikke kan uploade via FTP, er ikke at kritisere hans muligheder fremover. Det er derimod det modsatte. At han går ud og laver et webbureu, får en opgave men ikke aner hvordan den skal håndteres er ikke nogen sjov situation. Jeg HAR prøvet det. Derimod at kende sit fag, og derefter lave en virksomhed er guld værd. Du hører jo heller ikke om folk der starter et tøjdesign bureau uden at vide hvordan man syer.
Har du prøvet at søge efter det inde på http://surftown.dk/ under support der plejer at være nogle ret gode guides til hvordan man gør også hvordan du uploader med FileZilla bruger det selv og os mig virker det u beklageligt :) så håber du finder svar der
Jeg er åbenlyst bedrevidende. Det er skam ikke noget jeg spiller.
Jeg har svært ved at se at du fremstår som bedrevidende, du kender ikke til det konkrete problem trådstarter havde, og du har i højere grad udviklet dig til en del af problemet!
Du forstår som mange ting, efter denne tråd, men bedre vidende eller smart er desværre ingen af dem.
Prøv at lyt lidt til Gita hvis du vil havde en chance for bare den mindste smule succes, med dit web bureau. Hun har fat i noget.
I det mindste fremstår dine kontaktlysninger, så man tydeligt kan se hvem man handler med. Det syntes jeg faktisk er en væsentligt ting for et webfirma!