Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Filezilla eller surftown?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick J.:
Det er simpelthen utroligt så positive vi skal gå og være overfor hinanden :) Hvis jeg prikkede til nogen, var det på en helt anden måde.

Det siger jeg ikke, men din attitude undrer mig.

Nu var jeg en tur omkring din egen hjemmeside, og der fandt jeg indenfor kort tid en fejl, der ville have gjort at jeg aldrig ville have handlet med dig, hvis jeg intet anende kom ind på din hjemmeside, en fejl som et webfirma som dit ikke burde begå, men ok, sådan er der så meget ;-) Jeg er hellere ikke fejlfri!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

Så er det også heldigt jeg ikke er hostet ved dig ;)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Patrick J.:

http://streetpatrol.dk/

"Professionelle hjemmesider" ??

Jeg ved den er grim.

Det jeg er imod at at en person spørger om hjælp og du så spiller bedrevidende og kritiserer hans muligheder fremover.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:23

Patrick J.:

Gita,

http://streetpatrol.dk/

"Professionelle hjemmesider" ??

Du er åbenbart ikke bange for at lave jokes.

Forsæt din gode stil, alt hvad du skriver, bliver stående herinde og google elsker den slags, især når mulige kunder søger efter dig :D

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som Lars Rasmussen også skriver, så prøv at sætte Filezilla til "Passive mode".

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Gita,

Jeg er åbenlyst bedrevidende. Det er skam ikke noget jeg spiller. At kunne uploade via FTP burde selv du kunne finde ud af, hvis du har med wordpress at gøre. På det her område er jeg klogere, mere er der ikke at sige til det. Der er områder hvor folk er stærkere end andre, ellers ville det være et ensformigt samfund i boede i. Tænk dig om, Gita.

At kritisere at han ikke kan uploade via FTP, er ikke at kritisere hans muligheder fremover. Det er derimod det modsatte. At han går ud og laver et webbureu, får en opgave men ikke aner hvordan den skal håndteres er ikke nogen sjov situation. Jeg HAR prøvet det. Derimod at kende sit fag, og derefter lave en virksomhed er guld værd. Du hører jo heller ikke om folk der starter et tøjdesign bureau uden at vide hvordan man syer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Henrik,

Jeg kan se at du har god selvtillid. Det ville jeg også have brug for hvis jeg var dig :) Godt du tror at det kun går den ene vej ;)

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 22:38

Hej

Har du prøvet at søge efter det inde på http://surftown.dk/ under support der plejer at være nogle ret gode guides til hvordan man gør også hvordan du uploader med FileZilla bruger det selv og os mig virker det u beklageligt :) så håber du finder svar der 

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Patrick J.:
Jeg er åbenlyst bedrevidende. Det er skam ikke noget jeg spiller.

Jeg har svært ved at se at du fremstår som bedrevidende, du kender ikke til det konkrete problem trådstarter havde, og du har i højere grad udviklet dig til en del af problemet!

Du forstår som mange ting, efter denne tråd, men bedre vidende eller smart er desværre ingen af dem.

Prøv at lyt lidt til Gita hvis du vil havde en chance for bare den mindste smule succes, med dit web bureau. Hun har fat i noget.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:48

Gita Street:
Jeg ved den er grim.

I det mindste fremstår dine kontaktlysninger, så man tydeligt kan se hvem man handler med. Det syntes jeg faktisk er en væsentligt ting for et webfirma!  

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)