Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At kommentere på andres tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig"

Side 6 ud af 13 (126 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Det er jo ikke kun der der kommer tilbud.

Nej, og derfor skrev jeg også: "Så skaber du (delvist) det Amino for dig selv, som du ønsker".

Men nu er det vel ikke primært det, denne tråd handler om????? Overskriften er i hvert fald:

"At kommentere på andres tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig" "

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Nej men du kan jo se på tråden hvilken overskrift den har.

Får du alligevel trykket på den, så skynd dig at klik tilbage.

Problemet er bare, og det er kommet over det sidste år, at hvis ikke jeg vil læse tråde med tilbud, så kan jeg ikke rigtig læse nogle indlæg overhovedet!

Men igen... Sådan vil Amino-teamet jo have at Amino er (ellers blev der jo gjort noget ved det). Det er bare ikke det jeg har brug for.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Opret i en tråd med det du har brug for.

Når jeg har brug for hjælp opretter jeg en tråd og der plejer ikke gå mange minutter før der er svar.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Wellin:
"At kommentere på andres tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig" "

Du har ret. - Generelle spørgsmål om Amino's formål hører ikke til her.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Jeg kan virkelig ikke se at det er at begrænse debatten, at konkurrerende virksomheder ikke må forsøge at spolere et tilbud i den ene kategori man rent faktisk skal betale for at oprette en tråd i.

Men, da jeg ikke laver webshops, er det så i orden at jeg skriver i den tråd. 'Det synes jeg er for dyrt. Du kan få det samme hos den&den for kun det halve'

Det mener jeg jo sådan set kun er at informere Amino'er om, at de er ved at falde i et dårligt tilbud.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Carsten nu er det ikke en hetz mod dig.

Og undskyld men du ved jo ikke altid præcis hvad tilbudet går ud på og hvem der udfører det og derfor kvaliteten af arbejdet.

En webshop er ikke bare en webshop.

Derfor kan det være lidt ligegyldigt hvad din holding er med mindre du kender personen og hans arbejde.

Jeg kan også få en pizza billigere et andet sted men syntes den er god der hvor jeg køber min.

Lidt lavpraktisk men håber du forstår :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tim J. Nielsen:
Det er nok det dummeste og mest malplacerede forslag jeg har hørt i denne diskussion af mange grunde...

Aha. I min verden er det nu ikke så dumt.

Tim J. Nielsen:

Jeg synes du skal læse den tråd, som er årsag til denne

Her vil du møde en spritny Amino, som tydeligvis har gjort sig gode overvejelser om hvad han kan tilbyde, og helt klart er villig til at gå i dialog med sine kunder om hvad de kan gøre for hinanden. Han fortæller ærligt og redeligt om sin baggrund, hvad han kan, og hvad han ikke kan, og han takker endda pænt alle som deltager i hans tråd.

Ahh. Hvor dumt af mig. Jeg kunne jo bare læse mellem linierne at dette indlæg var lavet over et andet som omhandlede helt nye brugere. Beklager fejlen...

Tim J. Nielsen:

Manden er helt ny på Amino. Han kan ikke finde ud af at besvare indlæg med citater. Han kan heller ikke finde ud af at smide en signatur ind i sine indlæg (heldigvis har flinke og hjælpsomme med-Aminoer forsøgt at hjælpe).

SÅ hvordan HELVEDE skal han kunne finde ud af at slå kommentarer fra!?

Tjah. Hvis jeg var helt ny og skulle markedsføre mig på et forum. Ville jeg nok lige læse nogle andre tilbud igennem og se hvordan det normalt bliver taget imod. Jeg ville også undersøge de muligheder/features der er når man skal skrive et indlæg. Muligheder der jo faktisk ikke er skjult for nogen der har overstået folkeskolen og er i stand til at læse.

Tim J. Nielsen:
Men flot tilbud du har lavet.

Det var nu ikke grunden, men mange tak for ros, røvslik og streetcred.

Tim J. Nielsen:
Men hjælpsomt, dét er det sku ikke.

Der er vi ikke enige. At vise et alternativ til 5 liniers tekst om guld og grønne skove til 1500 kr. synes jeg er fint hjælpsomt. Du har dog ret i at jeg bare kunne have nøjes med at skrive mig fra det i stedet for at kaste tid i at lave det.

----

Som Martin Tygsen siger skal man være forberedt på debat omkring tilbuddet hvis man tillader kommentarer. Sådan er verden i dag - bare se hvordan diverse firmaer får høvl på de sociale medier.

Vi er dog fuldstændig enige om at tonen ikke altid er helt fair... Der er fx flere måder at skrive "det var nok det dummeste" som du så fint har udlagt det. En vending jeg sagtens selv kunne finde på at bruge - for jeg har ikke noget imod at rygklapper-klubben bliver rusket i i ny og næ.

At Amino skriver (igen) et sted at man altså ikke må være ondskabsfuld ændrer nok ikke det store.

:) Kim

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Carsten nu er det ikke en hetz mod dig.

Og undskyld men du ved jo ikke altid præcis hvad tilbudet går ud på og hvem der udfører det og derfor kvaliteten af arbejdet.

En webshop er ikke bare en webshop.

Derfor kan det være lidt ligegyldigt hvad din holding er med mindre du kender personen og hans arbejde.

Jeg kan også få en pizza billigere et andet sted men syntes den er god der hvor jeg køber min.

Lidt lavpraktisk men håber du forstår :)

Jo,jo... Jeg forstår.

Men så skal der jo altid være lukket for kommentarer til et tilbud. - Men så synes jeg også tilbudet vinder over debatten. - Og det synes jeg ikke hører til i et debatforum.

Så skal der måske bare laves en lang side, hvor hvert plus medlem har 10x10 cm. plads at skrive tilbud eller lignende på.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Men, da jeg ikke laver webshops, er det så i orden at jeg skriver i den tråd. 'Det synes jeg er for dyrt. Du kan få det samme hos den&den for kun det halve'

Det mener jeg jo sådan set kun er at informere Amino'er om, at de er ved at falde i et dårligt tilbud.

Nu er en vurdering af sådan et tilbud jo normalt ikke noget man bare sådan lige kan gøre på et kort øjeblik. Så jeg vil mene, at en kommentar af den karakter du beskriver her, i de fleste tilfælde bare vil være unødig støj i en tilbudstråd.

Hvis de som er interesseret i tilbudet ønsker andres mening og kommentarer, kan de jo bede om det. Det kan jo også sagtens være, at den potentielle køber faktisk kender en hel del mere til markedet end dem, som bare synes de lige vil melde ud om deres egen holdning til tilbudet. Mange gange kan et tilbud faktissk slet ikke vurderes uden, at sælger og køber er i nærmere dialog. Som jeg tidligere skrev, så er der jo mange andre parametre end lige prisen

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvad er problemet, når man kan lukke for kommentarer til et tilbud i sine indstillinger, så er det da bare at gøre det, hvis man ikke vil ha kommentarer.

Det virker da som et langt skud at ville ha sensur på, hvor kun venlige ting - eller "jeg har sendt en PM" er tilladt.

Der er masser af fribyttere her i samfundet, som vil sælge noget for helt urealistiske priser, og masser af helt unge uerfarene som vil gi deres højre arm for et eller andet urealistisk. I mine øjne er det fint, at nogen advarer mod det - men man kan jo i sine indstillinger lukke for svar.

Melder man sig kun til plus med det formål at kunne afsætte det eller andet i rene reklamer på et DEBAT forum, synes jeg det er fjollet. Brug pengene på en bannerannonce - hvis man vi ha noget på et debatforum uden svar

Det er jo ikke en debat om hvor god en pizza er normalt. Jeg har endnu tilgode at se, at det konkurrenter der søger at ødelægge noget, det er i mine øjne altid nogen der bare har lidt forstand på det der tilbydes.

Den der sælger kan jo netop være glad for at der er liv i debatten og han kan svare og udrede misforståelser - fremfor at skulle skrive BUMP, så - DEBATforum er overskriften, også i Jeg har et godt tilbud

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 6 ud af 13 (126 indlæg)