|
Jeg har ikke oplevet at der har været en moderator til stede i mine tilbudstråde selvom jeg vil mene at man i det mindste kunne have slettet nogle af de kommentarer der har været fra konkurrenter. |
Jacob:En løsning kunne være:
1) Alle amino plus har deres egen tilbudstråd - dvs. en !
2) Tråden er låst for kommentarer for alle, udover trådstarter (således må alle henvendelser ske per pm eller anden direkte kontakt.
Jeg håber aldrig at de 2 punkter bliver en realitet, men det var naturligvis også kun et forslag.
Jeg er splittet i den her tråd. Af og til bliver der oprettet håbløst dårlige tråde, som fortæller meget lidt, eller ingenting omkring tilbuddet, hvilket dermed fortjener en række spørgsmål. Med det sagt, så mener jeg også at man bør kunne tænke så langt, at man ikke behøver være flabet, næsvis eller på anden måde være provokerende når spørgsmålene stilles.
Jeg har aldrig forstået den mentalitet der til tider hersker i forummet, når det kommer til andres tilbud. Jeg deltog for nylig i en tråd, hvor en ny Amino-bruger solgte en facebook-side, og jeg må erkende at jeg blev lidt forarget over måden diverse brugere provokerede den nytilkommende, samt gjorde grin med dennes tilbud.
Bare fordi man har en konkurrent eller 2, så behøver man jo ikke straks blive primitiv, og gå til angreb.
Min mening omkring emnet er klar: Har du ikke noget positivt, eller relevant at sige til tråden. Så hold dig fra den. Kan man ikke holde sig fra, at skrive alligevel, så kunne man jo vælge at skrive pænt.
God weekend til jer :)
Med Venlig Hilsen
Morten
Bliv gratis medlem