Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At kommentere på andres tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig"

Side 2 ud af 13 (126 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

I bund og grund skal alle der ikke har en reel interesse i at udnytte tilbudet vel bare holde sig fra at kommentere, og i tilfælde af de skulle have en mening de bare ikke kan holde tilbage så smid en privat besked.

Og så kan tråden blive forbeholdt folk der har en interesse i tilbudet med spørgsmål, anbefalinger eller bestillinger.

Det ville være mine simple retningslinjer.

Mvh.
Casper Fischer

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 17:54

Thomas:
For nyligt kom jeg selv med en kommentar i en tilbudstråd - som kort og godt gik ud på, at jeg tilkendegav der var tale om et glimrende tilbud, hvis det var unikt design, men at trådstarter nok ikke kunne inkludere 8-12 siders tekst, som en anden i tråden foreslog.

Hey Thomas, skulle mene det mig du tænker på i denne sammenhæng.

Og hvis du finder den tråd frem, og læser det jeg skrev igen, med et smil på læben, så ser du hurtigt at jeg simpelt bare spurgte ind til den flinke herres tilbud :-)

og ja, jeg kom med et par ideer så folk bedre forstod hans "budskab" og at der tidligere var en der gjorde samme, med billigere start pris. (ikke ment at han SKULLE sætte det ned, bare at muligheden var der hvis han ikke fik X antal henvendelser som han ønskede sig) 

- For at sætte det på plads, så er jeg SLET ikke en konkurrent, hverken indenfor hjemmesider eller grafik, jeg er bare mig selv og laver intet for andre mod betaling :) 
Dermed ikke sagt jeg ikke vil hjælpe personer med de ting jeg nu kan, hvis jeg ser tråden i tide inden en anden person tjener $$$ på det :-)

Vh Chris

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg synes at folk skal have lov til at sige præcist hvad de har lyst til, såfremt at tråden forbliver på sporet.

Hvis man begynder at lave regler for hvad man kan og ikke kan, så kan man lige så godt nægte "Jeg har et godt tilbud til dig"-tråde at blive besvarede. 

Hvis man laver et tilbud der ikke kan modstå en smule kritik eller udspecificering, så skal man nok kigge på sit tilbud en gang mere. Bevares, folk skal naturligvis straffes for at skrive modbydelige ting, eller konsekvent gå efter manden, men at fortælle folk at deres priser er for høje eller at deres produkt er dårligt synes jeg er en del af den frie ret på debatforums.

Hvor går grænsen så lige pludselig? Skal det være ulovligt at svare på trådene, medmindre man kan prise tilbuddet til skyerne? Det er i hvert fald et ubehageligt scenarie i min bog.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer Tornbjerg:
Hey Thomas, skulle mene det mig du tænker på i denne sammenhæng.

Og hvis du finder den tråd frem, og læser det jeg skrev igen, med et smil på læben, så ser du hurtigt at jeg simpelt bare spurgte ind til den flinke herres tilbud :-)

og ja, jeg kom med et par ideer så folk bedre forstod hans "budskab" og at der tidligere var en der gjorde samme, med billigere start pris. (ikke ment at han SKULLE sætte det ned, bare at muligheden var der hvis han ikke fik X antal henvendelser som han ønskede sig) 

- For at sætte det på plads, så er jeg SLET ikke en konkurrent, hverken indenfor hjemmesider eller grafik, jeg er bare mig selv og laver intet for andre mod betaling :) 
Dermed ikke sagt jeg ikke vil hjælpe personer med de ting jeg nu kan, hvis jeg ser tråden i tide inden en anden person tjener $$$ på det :-)

Hej Christoffer :)
Nu var det på ingen måde dig jeg "gik efter" i den forbindelse, bare lige for at få det af vejen.

Hele min pointe med denne tråd er blot at Amino måske burde opsætte nogle retningslinier, det indlæg jeg skrev i den tråd synes jeg heller ikke på nogen måde var berettiget til en løftet pegefinger - jeg synes faktisk det jeg skrev var ret sobert, det kan være andre er af anden mening :)

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 19:15

Jeg har også opleve at et godt tilbud er blevet angrebet af konkurrenter og jeg har endda oplevet falske ordre fra amino medlemmer.

Men jeg ved ikke rigtig hvad amino bør gøre ved det og om der kan gøres noget.

Jeg tror måske også at det giver bagslag for dine konkurrenter at ytre sig i dine tilbudstråde, det er jo lidt en desperat handling og dårlig stil fra deres side, sikkert fordi du har et godt tilbud.

Man kan også være lidt selvforskyldt, så har man lidt historik fra tidligere fejlslagne projekter, så skal det nok blive trukket frem her i forumet. 

Derfor skal man nok tænke sig om 2 gange før man kommer med et godt tilbud.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kristoffer Broholm:

Jeg synes at folk skal have lov til at sige præcist hvad de har lyst til, såfremt at tråden forbliver på sporet.

Hvis man laver et tilbud der ikke kan modstå en smule kritik eller udspecificering, så skal man nok kigge på sit tilbud en gang mere. Bevares, folk skal naturligvis straffes for at skrive modbydelige ting, eller konsekvent gå efter manden, men at fortælle folk at deres priser er for høje eller at deres produkt er dårligt synes jeg er en del af den frie ret på debatforums.

Beviser du ik lige selv, at det er umuligt at holde en tråd på sporet? 

Det er bevist gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang, at det er umuligt at holde en tilbudstråd on topic, hvis alt og alle skal dele deres mening om tilbuddet, produkterne, vejret, storken, priserne og kongefamilien...

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 19:41

jo det har du til dels ret i, men jeg kan ikke rigtigt se hvad konkurrenter har at gøre i en tilbudstråd i det forum som man har betalt for at få adgang til, så forventer man at man i det mindste er fri for dårlige kommentarer fra konkurrenterne.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:51

slettet - min profil er ikke plus i øjeblikket!!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:52

Thomas:
Skal vi bare give los og lade alle komme med kommentarer eller hvad er mest fair overfor trådstarter der kommer med et tilbud?

Jeg synes som udgangspunkt, at man skal tænke sig rigtig godt om, når man poster i en tilbudstråd oprettet af en anden, hvortil man selv kan betragtes som (direkte) konkurrent.

Man kan jo altid starte med at stille sig selv dette spørgsmål *inden* man poster: Vil jeg selv synes det er ok, hvis en konkurrent poster en tilsvarende kommentar i en af mine tilbudstråde?

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:58

Fashion-Seller:
Det er bevist gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang, at det er umuligt at holde en tilbudstråd on topic, hvis alt og alle skal dele deres mening om tilbuddet, produkterne, vejret, storken, priserne og kongefamilien...

Fuldstændig enig! Og ikke mindst website-trådene er overrendt med dels konkurrenter med *host* "uddybende" spørgsmål, og dels folk som synes at det er da aaaalt for dyrt, eller aaaaaaalt for billigt.

De tråde k a n ikke holdes ontopic, og derfor sker det gang på gang, at moderator griber ind, men da er tråden  jo ødelagt for tilbudsgiver.

Glem heller ikke, at tilbudstrådene adskiller sig fra de øvrige debattråde ved, at man skal være plusprofil for at oprette et tilbud, dvs. man har faktisk betalt for det. Tilbudstråde kan derfor ikke sidestilles med almindelige debatoplæg.

Side 2 ud af 13 (126 indlæg)