I bund og grund skal alle der ikke har en reel interesse i at udnytte tilbudet vel bare holde sig fra at kommentere, og i tilfælde af de skulle have en mening de bare ikke kan holde tilbage så smid en privat besked. Det ville være mine simple retningslinjer. Mvh. |
Thomas:For nyligt kom jeg selv med en kommentar i en tilbudstråd - som kort og godt gik ud på, at jeg tilkendegav der var tale om et glimrende tilbud, hvis det var unikt design, men at trådstarter nok ikke kunne inkludere 8-12 siders tekst, som en anden i tråden foreslog.
Hey Thomas, skulle mene det mig du tænker på i denne sammenhæng.
Og hvis du finder den tråd frem, og læser det jeg skrev igen, med et smil på læben, så ser du hurtigt at jeg simpelt bare spurgte ind til den flinke herres tilbud :-)
og ja, jeg kom med et par ideer så folk bedre forstod hans "budskab" og at der tidligere var en der gjorde samme, med billigere start pris. (ikke ment at han SKULLE sætte det ned, bare at muligheden var der hvis han ikke fik X antal henvendelser som han ønskede sig)
- For at sætte det på plads, så er jeg SLET ikke en konkurrent, hverken indenfor hjemmesider eller grafik, jeg er bare mig selv og laver intet for andre mod betaling :)
Dermed ikke sagt jeg ikke vil hjælpe personer med de ting jeg nu kan, hvis jeg ser tråden i tide inden en anden person tjener $$$ på det :-)
Vh Chris