Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man gode skribenter?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg skal bruge nogle gode tekstskribenter til nogle af mine hjemmesider, men ønsker ikke at bruge SEO-tekst-forfattere, da jeg ikke synes, at priser og kvalitet hænger sammen.

Derfor tænkte jeg på selv at finde nogle studerende, folkepensionister, arbejdsløse el.lign. (med skriveegenskaberne i orden) som en slags freelance-skribenter i stedet. Jeg har dog ingen ide om hvor eller hvordan jeg bedst kommer i kontakt med disse grupper og tænkte at der måske var nogle herinde, der havde prøvet noget lignende eller kendte en smart løsning?

Vh. Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg er skribent for CloudWriter - og jeg har mine skriveegenskaber i orden :-) Jeg studerer til dagligt Politik & Administration på AAU - og jeg har god tid til at skrive i øjeblikket. Hvis det lyder interessant, vil jeg gerne hjælpe dig.

Mvh

Læs mere om vægtløftning, og find vægtløftningssko på NC Sport.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du er velkommen til at besøge Billig-Skribent.dk 

Venlig hilsen

Simon Cool

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Azur Media Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Jeg tror, at jeg har svaret på dit spørgsmål. Jeg ejer tekstbureauet Azur Medie, hvor jeg har nogle af landets dygtigste journaliststuderende ansat. Med 'dygtigste' menes, at de sidder som redaktører på skolebladene og har stor erfaring fra andre medier. Vi adskiller os væsentligt fra de mange SEO-skribenter på kvaliteten, men tilbyder en lavere pris end de etablerede tekstforfattere, da vi trods alt stadig er under uddannelse. 

Jeg vil meget gerne tage en yderligere snak med dig omkring de forskellige muligheder, og hvordan vi bedst kan hjælpe dig. Kontakt mig derfor gerne på Emil@azurmedia.dk.

Ha' en dejlig fredag! 

Dbh,
Emil Byskov Valnert 

Fra København
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, 

Jeg kan måske hjælpe dig. Hvilke slags tekster og emner drejer det sig om? Er det meget fagspecifikke blogs, brede underholdende artikler?

Jeg er forfatter, og har udgivet et par bøger, Vil derfor egne mig til sider, hvor budskabet skal fortælles gennem en historie.

Med venlig hilsen,

Jan K 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu forstår jeg måske dit indlæg forkert - men hvis du synes de typiske seo-tekst-forfattere, der arbejder for omkring 80 til 100 kroner i timen er for dyre, så tror jeg næppe du finder dygtige tekstforfattere, der er billigere.

Der er mange her på Amino, der kan hjælpe dig med tekster af både ok og høj kvalitet, men der er ikke mange af de dygtige tekstforfattere, der arbejder for håndører.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du kan evt. kontakte jounalisthøjskolen, de var vel nogle studerende som sikkert gerne vil tjene en ekstra skilling.


Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.



Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som daglig leder af Danmarks bedste hold af freelanceskribenter har jeg selvfølgelig stor erfaring i rekruttering af dygtige skribenter.
Jeg stiller først klare kriterier op for, hvem der skal have chancen for at komme med på holdet.
Du kan for eksempel stille krav  til uddannelsesniveau, uddannelsesretning, karakterer eller, hvad du selv finder relevant.
Derefter er det en simpel markedsføringsopgave. Find ud af, hvor de jobsøgende, der lever op til dine kriterier kigger hen, og kontakt dem dér.
Når jeg har en gruppe af potentielle skribenter, der lever op til mine formelle krav, tester jeg dem.
På den måde er jeg sikker på ikke at få nogen, som ikke kan løse opgaverne.
Når mine skribenter så arbejder for kunderne, giver jeg dem professionel sparring på deres arbejde, så de hele tiden udvikler sig og bliver bedre og bedre.

Hvis du gør det samme, har du chancen for at overhale os og skabe dig Danmarks endnu bedre hold af freelanceskribenter.

- men hvis du ikke vil betale dem et honorar, som de finder rimeligt, har du dem ikke ret længe.

Nu skriver du, at du ikke bryder dig om at bruge etablerede freelanceskribenter, fordi du er usikker på, om du får kvalitet nok for pengene. Det kan jeg godt forstå. Der er masser af rigtig dårlige skribenter, der udbyder disse ydelser. Du finder de bedste ved at tjekke deres referencer og ved at kontakte dem og få en snak på forhånd. Hos Tekstspot oplever jeg også mange, der lige skal have lavet nogle få tekster, før den store ordre kommer. Den slags kunder er jeg rigtig glad for, for de tager stilling til det, de får leveret. Det giver mig mulighed for at udvikle mit hold i præcis den retning, som mine kunder har brug for.

God vind med projektet.

Hans


PS - eller drop det og køb teksterne hos os. :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)