Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfarne og uvildige Magento-brugere - har brug for jeres hjælp

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonasmp:
Nu ved jeg ikke om det er min post du refererer til, men jeg har været kunde hos trendlining.com i ca. 6 måneder uden ét eneste problem.

Det jeg refererede til var at trådopretter tilsyneladende afskriver Magentohotel fordi de ikke yder support til gratis prøveprodukter.

Jeg bruger selv billige webhoteller, og er generelt tilfreds med disse, men jeg har også erfaringer med nogen der vil give alt for meget gratis eller "billigt", for derefter at lukke lige efter jeg har indbetalt penge til dem. Jeg ved ikke om det er fordi de presser deres priser for meget ned eller om det bare er fordi de er urealistiske krejleren, men jeg foretrækker at deres setup lyder realistisk i forhold til prisen. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan varmt anbefale magentohotel , deres oppetid er er i superklasse, og det samme er deres support. klart at hvis man snupper en prøvesmagning af dette (demo) får man ikke samme support

Dennis mf. er super dygtige folk, der virkelig ved hvad de laver

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har gode erfaringer med commercegruppen.

Deres serverer er rendyrket magentoperformance. Jeg kender alt til deres setup og Nils hygger sig med at optimerer sine serverer dagligt, så jeg ville ikke være i tvivl om hvem jeg ville vælge hvis jeg stod i situationen. 

Desuden sider der et kompetent team bag som kan hjælpe med alt!

// Bo

Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Bamsekram.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Vi benytter Magentohotel til Bamsekram. Det fungerer fint, og vi får altid den hjælp, vi har brug for. Jeg synes at det er flot, at man kan oprette en gratis shop for at afprøve Magento - og det er vel rimeligt, at de ikke yder support på dette?

Mvh.

Martin

Bamsekram er Danmarks blødeste webshop. Køb dine bamser og fødselsdagstog online. Steiff, Teddy-Hermann og GUND.

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har VIRKELIG dårlige erfaringer med xxxxxxxxxxxxxxx som dem kan jeg ikke på nogen måde anbefale.

Har hørt meget godt om Magentohotel...

Mvh
Tommy

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gernot:
Jeg har VIRKELIG dårlige erfaringer med xxxxxxxxxxxxxx, som dem kan jeg ikke på nogen måde anbefale.

Jeg er helt ærlig træt af at se _din_ version af en historie der mindst er 3 versioner af. Din, Min og den objektive (Rigtige). Specielt når den bliver personlig!

ProContractors hjalp dig/DenIntelligenteKrop, efter aftale, videre til en anden udbyder medio august 2012.

Jeg pakkede selv filerne +database og instruerede senere customerwise i hvordan de skulle pakke dem ud på magentohotels servere.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Gernot:

Jeg har VIRKELIG dårlige erfaringer med xxxxxxxxxxxxxxx, som dem kan jeg ikke på nogen måde anbefale.

Har hørt meget godt om Magentohotel...

Mvh
Tommy

Nu har jeg set dig svine Nils til 2 -3 gange her og andre steder. Er det ikke tid til at 'move on' eller "put your money where your mouth is"? 

Ved at skrive som du gør her risikerer du at de seriøse udvikler/virksomheder ikke tør arbejde for dig fordi de vil være bange for selv at blive hængt ud på samme måde hvis der opstår et problem. 

(Jeg ved intet om sagen og det interesserer mig heller ikke at vide mere).

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Melted:
Hvem bruger I og hvad er I tilfredse / utilfredse med?

Vi bruger Magentohotel, og med mindre der sker et eller andet helt sindssygt, kommer vi aldrig til at bruge andre.

Vi er tilfredse med oppetid og hastighed, og vi er fantastisk tilfredse med den fremragende support vi får, og har har fået fra dag 1.

Jeg kan desværre ikke nævne noget jeg er utilfreds med, så det bliver kun et halvt svar ;o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils,

Selvfølgelig er der altid 2 sider af en sag, ingen tvivl om det. Og ja, du pakkede vores filer ned.

Det ændrer bare ikke på, at vi har lidt et kæmpe stort tab ved at være kunde hos dig, og at jeg selvfølgelig på den baggrund ikke kan anbefale dig til nogen som helst.

- Tommy

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Nu har jeg set dig svine Nils til 2 -3 gange her og andre steder. Er det ikke tid til at 'move on' eller "put your money where your mouth is"? 

Ved at skrive som du gør her risikerer du at de seriøse udvikler/virksomheder ikke tør arbejde for dig fordi de vil være bange for selv at blive hængt ud på samme måde hvis der opstår et problem.

hej Peter,

Jeg er sikker på at de seriøse udviklere/virksomheder ikke ser et problem i det. De ville løse få løst sagen.

Nu vil du kunne se på mine indlæg at jeg ikke normalt hænger personer ud, så du kan være 100% sikker på at det ikke kun er <strong>et problem</strong>.

Jo, jeg er kommet videre... livet fortsætter, men nu blev der spurgt "Hvem bruger I og hvad er I tilfredse / utilfredse med?" - og da jeg som sagt ikke kan anbefale ham/dem, ja, så er det vel fair at skrive, som jeg gør.

- Tommy

 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)