Er du kun kiosk? Eller er du en benzintank? Hvis du er en benzintank, så kan du eksempelvis opsætte nogle spil på tankene, som kan underholde dine kunder, mens de tanker. Du kunne opsætte små skærme med videoer til hvordan man tanker, som nye bil- og kørekortsejere kan bruge, eller folk der bare ikke har tanket før. Eller du kunne bare skifte udseendet på tankene, hvis man må det.
Hvis du blot er en kiosk, så kunne du lave forskellige lokale mediestunts. Find ud af hvor meget det koster at få en kendt til at stå og sælge morgenbrød en søndag morgen, og hyr vedkommende. Reklamer med det i lokalavisen, og se folk troppe op. Kendte mennesker flokkes vel om gratis markedsføring for dem selv?
Du kunne også, hvis du sælger morgenbrød eksempelvis, dele 1000 små kuponer ud til folk, som kan komme en bestemt morgen og få et gratis franskbørd el.l. Eller en gratis is om sommeren. Så står folk i en (lang) kø, og får lyst til at købe noget andet med samtidig. Kombiner eventuelt med ovenstående, og få en kendt til at stå og give dem ud. Endnu mere omtale.
Der er massere af idéer til sådanne ting, og det handler bare om at prøve sig frem. Jeg kan ikke skrive flere lige nu, da mine øjne snart ikke fungerer mere her kl. 00.55
Men jeg vender eventuelt tilbage med flere idéer.
Godt nytår,
Sander