Det er synd når et mrked bliver presset på den måde, ingen for noget ud af det til sidst, udover kunderne i starten, men hvem yder serice når de ikke tjener penge.
Synd for ideen, irriterende danmark er så lille et land.
Men ser man hans side mod de andre syntes jeg han har holdt priserne og det er cool han tror på sig selv og ikke hopper med på vognen af dem som prøver at efterligne ham.
Konkurrence vil altid være der, og er en god ting! :) Uanset hvor stort landet er.
Vi begynder dog at se flere og flere nichebutikker, helt ned til butikker med kun ét produkt. Meget spændende :)
Thumbs op til OP!
Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882" Smykker til mænd
Selvfølgelig er jeg udmærket klar over, at der løbende kommer flere og flere konkurrenter til markedet. Tror der er kommet mindst 7-8 nye webshops med slips siden jeg fik min første historie i medierne for ét år siden.
Det er naturligvis lidt ærgerligt, men sådan vil det nok altid være, og jeg har stor tiltro til mit eget koncept. De fleste af de nye konkurrenter har efterhånden været der i en del måneder, og ikke desto mindre er min egen forretning stadigvæk vokset markant.
Så det tager jeg nu ikke så tungt, selvom jeg takker for påmindelsen!
Det er synd når et mrked bliver presset på den måde, ingen for noget ud af det til sidst, udover kunderne i starten, men hvem yder serice når de ikke tjener penge.
Synd for ideen, irriterende danmark er så lille et land.
Men ser man hans side mod de andre syntes jeg han har holdt priserne og det er cool han tror på sig selv og ikke hopper med på vognen af dem som prøver at efterligne ham.
Konkurrence vil altid være der, og er en god ting! :) Uanset hvor stort landet er.
Vi begynder dog at se flere og flere nichebutikker, helt ned til butikker med kun ét produkt. Meget spændende :)
Thumbs op til OP!
Nu er der en som har kæmpet og lavet god presse, gider ikke nævne navne og kender godt rutinen og sådan er det jo altid, 100 % konkurrence er godt og skal være der men vi kan ikke alle leve af at sælge slips til hinanden så det stopper også et sted.
Har arbejdet med salg i mange år og har set flere gode ideer og produkter blive ødelagt på den måde, men sådan er det og vil altid være.
Det var nu mere en lille opsang til folk godt må tænke bare lidt selv når de laver en forretning behøves ikke lave shops som nærmest ligner hinanden i opsætning og fordele.
Har du bemærker øget omsætning og besøgstal efter indslaget ?
Det vil være rart at vide effekten ..
Www.chipii.dk
Besøgstallet var rekordhøjt umiddelbart efter udsendelsen, men i forhold til omsætning har det dog ikke givet mere end et par enkelte salg. Det var det samme sidste gang, jeg fik et indslag i TV SYD, så det var jeg forberedt på.
Selvom salget ikke øges markant lige her og nu, så har jeg dog en tro på, at det vil gavne forretningen på længere sigt, fordi næste gang en af de givne seere står og mangler et slips eller en butterfly, så er der en god sandsynlighed for, at de vil søge mod min hjemmeside. Det synes jeg i hvert fald, at der var tendensen sidste gang, hvor der selv flere måneder efter kom kunder, som havde fundet vej til webshoppen på grund af TV SYD.
Jeg synes ikke de er helt så skarpe til at lave indslag i TV Syd. Det er super fedt at du får omtalen, men jeg synes de var dårlige til at lade dig få lidt reklame for virksomheden. Derudover blev navnet ikke nævnt? Kun vist på din PC en gang?