Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slipsefyren.dk med i TVsyd i aften

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:

Jeg synes ikke de er helt så skarpe til at lave indslag i TV Syd. Det er super fedt at du får omtalen, men jeg synes de var dårlige til at lade dig få lidt reklame for virksomheden. Derudover blev navnet ikke nævnt? Kun vist på din PC en gang?

Det er jeg ganske enig i, Kristoffer. TV Syd går meget op i, at de ikke vil lave noget, der på nogen måde kan komme til at tolkes som kommerciel reklame for en virksomhed, og det er derfor, at virksomhedens navn ikke bliver nævnt. Jeg har også brugt en del tid i dag på at forsøge at få dem til at indsætte et link i den førnævnte artikel, men det vil de på ingen måde gå med til.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sander:

Så er der sgu kommet videoklip i artiklen, til dem der ikke har set det:

http://www.tvsyd.dk/artikel/181604?autoplay=1&video_id=57228

Og tak for linket Sander. Jeg fik en mail kl. 13.15 fra TV Syd om, at klippet var kommet op, så det var alligevel ret hurtigt derefter, at du opdagede det Wink

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:01

Alexander Langhede Andersen:

Besøgstallet var rekordhøjt umiddelbart efter udsendelsen, men i forhold til omsætning har det dog ikke givet mere end et par enkelte salg. Det var det samme sidste gang, jeg fik et indslag i TV SYD, så det var jeg forberedt på.

Selvom salget ikke øges markant lige her og nu, så har jeg dog en tro på, at det vil gavne forretningen på længere sigt, fordi næste gang en af de givne seere står og mangler et slips eller en butterfly, så er der en god sandsynlighed for, at de vil søge mod min hjemmeside. Det synes jeg i hvert fald, at der var tendensen sidste gang, hvor der selv flere måneder efter kom kunder, som havde fundet vej til webshoppen på grund af TV SYD.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål Wink

Tillykke med den fine omtale :-)

Du kunne evt. vælge, at have en afdeling på din hjemmeside, hvor du har "presse" eller måske en blog omkring tendenser indenfor dit område, hvor du samtidig kan fortælle om nye produkter mm. 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thumps up! :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 18:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob:

Alexander Langhede Andersen:

Besøgstallet var rekordhøjt umiddelbart efter udsendelsen, men i forhold til omsætning har det dog ikke givet mere end et par enkelte salg. Det var det samme sidste gang, jeg fik et indslag i TV SYD, så det var jeg forberedt på.

Selvom salget ikke øges markant lige her og nu, så har jeg dog en tro på, at det vil gavne forretningen på længere sigt, fordi næste gang en af de givne seere står og mangler et slips eller en butterfly, så er der en god sandsynlighed for, at de vil søge mod min hjemmeside. Det synes jeg i hvert fald, at der var tendensen sidste gang, hvor der selv flere måneder efter kom kunder, som havde fundet vej til webshoppen på grund af TV SYD.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål Wink

Tillykke med den fine omtale :-)

Du kunne evt. vælge, at have en afdeling på din hjemmeside, hvor du har "presse" eller måske en blog omkring tendenser indenfor dit område, hvor du samtidig kan fortælle om nye produkter mm. 

Jeg takker Smile

Og ja, det er det helt bestemt en mulighed. Det handler bare om at finde tid til at hele, og indtil videre har jeg prioriteret andre områder højere.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)