Ingen her i tråden har nævnt noget om at de firmaer som udbyder denne service ikke kan tjene penge - selvfølgelig kan de da det :)
|
Tusind tak for alt den information i kommer med, det er rigtigt godt, jo mere jo bedre.
Jeg vil også sige tak for det link, til hjemmesiden til dansk online panelet, som jeg lige har tilmeldt mig.
Jeg kan se at de er en del af Cint forretnings modellen, som er i flere nordiske lande. De udbetaler alt fra 1 kroner til 20-30 kroner alt efter spørgeskema længden, og hvad indholdet er.
Og så er jeg lige igang med, at kigge den anden hjemmeside igennem, for information omkring emnet.
Jeg viste ikke at pointshop tjente over 100 millioner om året, det ser ud til, at det er en lukrativ forretning med alle de forskellige former, og slags spørgeskemaer på internettet. Som hele tiden blive udviklet til nye indtjenings metoder.
Jo mere viden i frembringer om hvordan vi danskere kan tjene penge over nettet jo bedre. Jeg har snakket med en fra USA, som ligefrem kan leve af det som fuldtidsjob, men de har så også voldsomt mange firmaer de kan gøre brug af, i forhold til Danmark, eller Europa generelt.
Som jeg tidligere omtalte, er jeg villig til at arbejde og afsætte tid, jeg forstår godt hvis det svært, at tjene de store penge i forhold til USA, men kan der suppleres op hver måned, med indtægt over computeren igennem Internettet ved såkaldt virkelig arbejde for diverse firmaer som har brug for den hjælp og ydelse, er jeg positiv over for tiltag, som kan give brød på bordet. Engelsk og Dansk sproget kan jeg godt klarer.