Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge på Spørgeskemaer i 2013

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen her i tråden har nævnt noget om at de firmaer som udbyder denne service ikke kan tjene penge - selvfølgelig kan de da det :)
 Det der bliver sagt er at man ikke kan tjene noget af betydning ved at udfylde disse spørgeskemaer.

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:01

Tusind tak for alt den information i kommer med, det er rigtigt godt, jo mere jo bedre.

Jeg vil også sige tak for det link, til hjemmesiden til dansk online panelet, som jeg lige har tilmeldt mig.

Jeg kan se at de er en del af Cint forretnings modellen, som er i flere nordiske lande. De udbetaler alt fra 1 kroner til 20-30 kroner alt efter spørgeskema længden, og hvad indholdet er.

Og så er jeg lige igang med, at kigge den anden hjemmeside igennem, for information omkring emnet.

Jeg viste ikke at pointshop tjente over 100 millioner om året, det ser ud til, at det er en lukrativ forretning med alle de forskellige former, og slags spørgeskemaer på internettet. Som hele tiden blive udviklet til nye indtjenings metoder.

Jo mere viden i frembringer om hvordan vi danskere kan tjene penge over nettet jo bedre. Jeg har snakket med en fra USA, som ligefrem kan leve af det som fuldtidsjob, men de har så også voldsomt mange firmaer de kan gøre brug af, i forhold til Danmark, eller Europa generelt.

Som jeg tidligere omtalte, er jeg villig til at arbejde og afsætte tid, jeg forstår godt hvis det svært, at tjene de store penge i forhold til USA, men kan der suppleres op hver måned, med indtægt over computeren igennem Internettet ved såkaldt virkelig arbejde for diverse firmaer som har brug for den hjælp og ydelse, er jeg positiv over for tiltag, som kan give brød på bordet. Engelsk og Dansk sproget kan jeg godt klarer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 12:22

For mig at se er det interessante ikke så meget at man kan tjene penge på selv at svare, men måske mere at lave noget som pointshop - i mindre målestok. Hos affiliate leverandøren EuroAds er der bunker af spørgeskemaer som man kan udfylde og få andretil at udfylde så du får penge for det. Det er det PointShop startede med.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:04

B. Hvarregaard:

For mig at se er det interessante ikke så meget at man kan tjene penge på selv at svare, men måske mere at lave noget som pointshop - i mindre målestok. Hos affiliate leverandøren EuroAds er der bunker af spørgeskemaer som man kan udfylde og få andretil at udfylde så du får penge for det. Det er det PointShop startede med.

PointShop har så vildt mange aktiviteter og kampagner igang - Tror det bliver virkelig svært at komme ind i den branche.

De "spørgeskemaer" som EuroAds har, har jo intet med analyse at gøre. Det er blot "Kunne du tænke dig et abonnement på iFORM?" "Ja/Nej". 

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 08:37

Du kan også deltage i markedsanalyser og optjene point hos Wilke Wisdom.

Her er link til mere info + tilmelding:

http://wistore.dk/Pages/Opretprofil.aspx

Som andre også skriver, så skal du gøre det for at give din mening til kende.
Jeg deltager selv i nogle og syntes det kan være hyggeligt - hvis man har tid til det! 

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:04

Jeg har aldrig før hørt om Paypal adder før.

Hvordan bruger du det, og er det nået som du gør brug af hver dag eller få gange pr. måned.

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig, at i fornuftige og kloge mennesker der ude lavede en opdateret firmaliste over mulighederne her sidst på året.

Det vil sige en liste over de steder, hvor der er muligheder for at bidrage til ekstra skillinger foran computeren og hvordan det gøres.

Der har været en del snak omkring at man kun skal se det som en slags lad os sige fornøjelse hygge ting, det er også fint nok.

Men det burde alligevel kunne bidrage til en hjælpende hånd, hvis man beregner det op ca. 1 gang om året, og har brugt lidt krudt på det hver dag eller uge alt efter hvad muligheder der er.

Hvis et firma kan give 6-700 kroner som jeg ved et af dem gør stabilt. Og et andet 100-300 kroner og så videre.

Eovendo giver rundt regnet 30-40 kroner pr. måned til deres medlemmer, minus paypal selvfølgelig som tager en lille bid. Og så har vi en del Cint firmaer derude også.

Det vil godt kunne løbe op i en omgang ekstra fornøjelses eller hobby penge når året er omme foran computeren.

Så længe der er nok af firmaer at vælge imellem derude for os danskere eller via udlandet som vi må være med i.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)