Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire - et seriøst alternativ til DIBS

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:
Men er bare i tvivl om der er nogle betingelser man skal opfylde for at få dette fjernet?

Kenneth, skriv til dem hvis du gerne vil have fjernet de sikkerhedsprocedure de som standard ligger på. også sms verifikation. Vær også opmærksom på, at der er en sikkerhed der gør at en kunde med en udenlandsk IP adresse ikke kan handle uden at skulle verificere sig via nemID.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 20:34

Tom Jensen:
Kenneth, skriv til dem hvis du gerne vil have fjernet de sikkerhedsprocedure de som standard ligger på. også sms verifikation. Vær også opmærksom på, at der er en sikkerhed der gør at en kunde med en udenlandsk IP adresse ikke kan handle uden at skulle verificere sig via nemID.

Har jeg gjort, det skete uden nogen spørgsmål eller problemer - er bare i tvivl om der er nogle kriterier man skal opfylde for at få det gjort.....

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 03:10
Jeg så tilgengæld helst, at de fik fjernet det med, at mine/dine kunder får en e-mail om at oprette sig sm kunde ved Ewire. Først når de gør betalingsvinduet uafhængigt af Ewire systemet på den måde, vil de være en klar killer mod DIBS. Desværre hænger de fast i gamle traditioner. Egentligt underligt også, eftersom man på en måde rent faktisk også betaler for gatewayen. Hvorfor skal man betale mere end andre steder OG samtidig får de mulighed for at gøre reklame for sig selv.
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 05:13

Jeg har kun ros til Ewire, de har en utrolig god support, som faktisk ved hvad de taler om, og kan ændre i koderne, hvis man beder dem om det.

Samtidig er de lynhurtige til at ændre i de begænsninger der forlods er lagt på.

De 5.000,- som loft er iøvrigt ikke pr handel, men ialt pr kunde - så hvis han en md. køber for 2500,-, kan han ikke handle for mere end 2499,- fremover, ellers melder systemet fejl, og det vel at mærke kun til kunden, og ikke til shoppen, hvilket er en stor ulempe, og noget de ikke fortæller godt nok, det bør de fremhæve i deres info, specielt når det er så nemt at få ændret fremadrettet...

Så længe ens omsætning er lav, er det det eneste seriøse alternativ til Paypal, og så er det jo Dansk - eller har været i hvert fald....

Jeg giver gerne mere info til dig såfremt du mangler noget - et eller andet.

Jeg hjælper også gerne med dit SiteMagic - 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:21

Hej Deleuran.

Som nævnt har jeg fornyeligt snakket med Ewire, og her oplyste de mig at man kan købe for op til 30.000 pr. dag. Så de har formentlig også hævet dét loft.

Tak for tilbudet om hjælp til Sitemagic CMS, det vil jeg huske :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)