Afprøv din viden på www.yepik.com/business/. Yepik er resultatet af 2-3 ugers slid. Der er tale om en database – som iøvrigt vokser dagligt - med kvantitative informationer pakket ind i et simpelt spil format. Det går simpelthen ud på, at du bliver præsenteret for et tilfældigt spørgsmål med to tilfældige valgmuligheder, som du skal svare på. Alt efter om du svarer rigtig eller forkert, får eller mister du nogle point. Spørgsmålene er inddelt i domæner (6 i alt – nogle er endnu ikke klar til offentliggørelse) for at skabe en balance mellem diversitet og relevans, der gør produktet mest interessant. Mit mål er at skabe en lærerig (i en afslappet forstand) og underholdende oplevelse, som byder på Aha!-oplevelser imellem ens anstrengelser for at forbedre sin præstation. Der vil derfor, foruden spil-elementerne, være meta-information i form af info-links (wiki, www), sociale links (twitter), og video-indhold vedhæftet de fleste svarmuligheder. Siden er stadig i spæde-stadiet, så der er stadig masser af plads til forbedring. Håber, du vil afprøve konceptet og give din mening og kritik til kende. Er du en erfaren APP-udvikler? Jeg har flere idéer til udvikling af konceptet, som jeg gerne vil se gennemført. Desværre er det bare ikke alle af dem, der er praktiske i web-formatet. Jeg kunne derfor godt tænke mig at udvide til App-domænet. Desværre er jeg aldrig selv hoppet med på bølgen. Jeg behøver derfor hjælp i forbindelse med udvikling og vedligeholdelse af de forskellige platforme (iOS, Android, evt. Windows).. Sidder der derfor nogle med den nødvendige erfaring, som kunne være interesseret i en ordning, hvor vi deler omsætning, så kan jeg kontaktes gennem Aminos besked-modul eller på yepikcom@gmail.com. Hvad kender du til affiliate marketing? Jeg er løbet ind i en lille mur mht. reklame-indhold. Min oprindelige hensigt var et fremvise et par 300x250 reklamer, som blev indhentet efter 20-30 spørgsmål. Jeg har haft problemer med at indsætte Google AdSenses kode efter sidens indlæsning, hvilket gør mig i tvivl om, hvorvidt det overhovedet er tilladt. Nu har jeg gjort plads til et par half-banners under de to svar-muligheder, som jeg dog ikke er særlig optimistik omkring. Kender du til Googles regler på dette område? Jeg er endnu ikke igennem deres godkendelses-proces, så jeg kan ikke spørge dem direkte. Derudover oplever jeg, at siden bliver fuldstændig blank i min Android browser, når Google Adsense-koden indsættes. Kan du evt. pege mig i retning af en løsning? Mange tak for din tid.
Venlig hilsen |
10 minutter efter at have oprette tråden, blev min AdSense-ansøgning afvist med begrundelsen "Under opbygning". Den har da ikke mindre indhold end så mange af de affiliate-sider, man støder på. Hvad mangler jeg?
Jeg glemte iøvrigt at opfordre til at +1, like eller tweet, hvis I synes om siden.
Tak igen.