Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad forventer du fra Amino i 2013?

Side 5 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner lidt et sted, hvor man kan give et godt tilbud (ud over debatten). Altså en side, hvor alle kan give et godt tilbud... (Jeg vil foretrække, at også alm. medlemmer kan gøre dette, hvis de fx har skrevet over 100 kommentarer eller sådan noget... Dog går jeg desværre ud fra, at denne funktion kun vil blive tilgængelig for +'er...)

-Super flot arbejde med alle de nye funktioner på siden!

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan komme i tanke om disse ting..

Mulighed for selv at vælge hvor mange indlæg man vil have vist pr side - så der fx var en "vis-alle" knap

Jeg synes, det er synd, grupperne ikke bruges på en bedre måde - kunne være fedt, hvis de var mere lige som facebook - Åbne grupper hvor der var en væg man skrev på og hvor i havde lavet nogle hovedgrupper, som man kunne melde sig ind - fx grupper efter geografisk opdeling, grupper efter branche osv. Og så skulle man få en notifikation når der var nye fotos/vægopslag osv. Jeg tror det ville styrke sammenholdet her og man ville føle man lærte nogle flere personligt at kende.

Bedre søgefunktion hvis man vil søge efter et indlæg.
Måske en "udvidet søgning" side? Hvor man kan søge på flere ting, så man samtidigt kan søge på fx et ord "emballage", en til-fra dato fx "december", et brugernavn fx "jakodan.dk", nyeste indlæg fra en person osv osv.
Jeg havde set dette indlæg fra min mobil og ville bag efter finde det på computeren, men kunne ikke huske overskriften.. så i søgningen måtte jeg søge på Martin thorborg (for jeg kunne huske det var dig der skrev), gå ind på din profil og i bunden finde det nyeste indlæg du havde skrevet.

 

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mere til +'erne. Jo mere i kan give af små rabatter, bøger, mv er godt. Så fortsæt det i allerede gør nu

Jeg synes at services jan være svære at finde rundt i så nyt design og navigation ville nok være en god ting.

Jo mere i giver af værdi til os plusser. Jo flere vil i få

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for 'indlæggets ejer har accepteret svaret som det bedste svar', så kunne man vælge og lave det som en 'emnets opretter fandt dette nyttigt' og at det kunne bruges et vis antal gange pr tråd
Forestiller mig det vil gøre det en del letter at finde ud hvad hvad ejeren af tråden fandt nyttigt til hans problem, eller bare var med til at hjælpe med at løse problemet.


Venlig hilsen 

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne personligt godt tænke mig en markedsplads hvor iværksættere kunne sælge varer til hinanden - lidt i stil med Trendsales. Iværksættere er altid på jagt efter det gode tilbud, og det kunne være en oplagt mulighed for Amino.

Mvh Jacob Holm - www.office2go.dk

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Holm:
Jeg kunne personligt godt tænke mig en markedsplads hvor iværksættere kunne sælge varer til hinanden - lidt i stil med Trendsales. Iværksættere er altid på jagt efter det gode tilbud, og det kunne være en oplagt mulighed for Amino

helt enig! syns alt for dit at den almindelige debat er fyldt med køb og salg emner. det er for så vidt fint nok, men det måtte gerne få sit eget "sted"

en anden ting er at jeg syns at affiliate og wordpress burde få sit eget forum, og med mulighed for at fravælge at se dem i "nyeste indlæg" - jeg bruger tit amino som et alternativ til at læse avis, når jeg skal koble lidt af, og gider egentlig ikke at læse mere om det nu.

i samme ombæring, så savner jeg blogs og iværksætter nyheder på mobilversionen, da jeg som nævnt bruger amino som alternativ til avis - også når jeg er på farten :-)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 26. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Først og fremmest er jeg fuldstændig enig, med at Amino Videoer, først gerne med dem :) 

Jeg kunne godt mig et sted, hvor folk kan give deres hjælp. f.eks. hvis nu jeg har en internet ide, som kræver at man får lavet en hjemmeside, og måske ikke ønsker at betale 25.000kr. for sådan en, men en partner som kan starte projektet sammen med selv. Så et sted, hvor unge iværksætter kan søge efter partner med specifikke kompentencer, som ønsker at være med til at starte et projekt op? Giver det mening? 

godt nytår :) 

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Jan 12
Indlæg ialt: 15
Fra  lisejur.dk IVS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Martin!

Som snarlig nyuddannet cand.jur., der godt lige vil prøve sig selv af i et job før en iværksætter-idé skal sættes i søen, kunne jeg godt tænke mig et forum a la Freelance som hed Videnpiloter/virksomhedspraktik eller Tilskuds-Amino, hvor virksomheder kunne søge efter akademikere og omvendt, der kunne tilføre virksomheder værdi gennem et projekt med en varighed på 1 måned (virksomhedspraktik) eller 6-12 måneder (Videnpilotordningen) eller hvad der ellers er af gode ordninger.

Altså udbud af projekter/kompetencer til at optimere/skabe vækst i mindre virksomheder. Der er nogle få krav, som virksomhederne skal leve op til, fx størrelse og at de skal have mindst 1 år på bagen.

Det giver både vækst til små virksomheder og får folk i arbejde :-) Jeg håber, du vil overveje mit forslag. Det skulle ikke være alt for besværligt at implementere. Fordelen ved Tilskuds-Amino (hvis I kalder det det), er, at der er økonomiske fordele i form af offentlige tilskud til disse ordninger at trække på.

Mange hilsner, Lise
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg læst tråden et par gange og er enig med de fleste at der kunne oprettes flere kategorier. Jeg tænker på følgende:

Wordpress, Joomla osv.

Facebook

Affiliate marketing

Webshops inkl. magento,presta og hvad de nu alle sammen hedder

Seo og alt hvad det indebærer

Med ovenstående kategorier kunne man gøre sådan at tråde fra disse kategorier ikke fremgå i den generelle trådoversigt men på en måde bliver ''skjult'' sådan at dem der ved noget om emnerne og dem der har brug for hjælp kan mødes et sted sådan at det ikke forstyrrer de øvrige tråde

Derfor kunne man får en bedre trådoversigt med større variation og måske tiltrække endnu flere bruger til Aminoen 

Alt dette er ment på en positiv måde uden at træde nogen over tæerne 

Jeg ønsker ikke at Aminpen skal kun have fokus på online men jeg mangler at se endnu mere offline iværksætteri herinde på Amino

Ser frem til de kommende ændringer på Aminoen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej MT.

Overvej at lave en udstillingsfukntion for virksomheder, der via abonnement kan display deres produkter/yderlser med "Ja tak - yderligere informationsknapper" hvor der så sendes en e-mail til virksomheden og de kan maile dem der er interesserede.

Og hvorfor nu denne funktion.

1. Der findes mange brugere på Amino som ikke har en webshop og der findes også mange der ikke displayer deres produkter ordentligt på deres hjemmesider.

2. Amino ranker højt og derfor en udemærket placering kan opnås af dem der tilmelder sig.

3. Muligheder for 1.000+ abonnementer ekstra, da det naturligvis er en service der skal betales for.

4. Giv evt også mulighed for videopræsentationer embedded eller ej

5. Amino får endnu flere besøgende i takt med flere og flere lægger sine produkter og informationer op.

Der kan abejdes mere med ideen men det var bare lige et skud fra hoften og varmen her i det sydlige Marokko :)

Køb ren argan olie her

Side 5 ud af 8 (78 indlæg)