Det er ligepræcis det der skal ændres på. Du føjer jo ikke tråden til fortrukne, du vælger blot at abonnere på nye indlæg via mail, når du trykker på den knap. Jeg kunne godt tænke mig en knap, som man kan trykke på, som tilføjer tråden til en bestemt privat liste på din amino profil. Det synes jeg ikke ligefrem sker når du får en mail i ny og næ ;) |
Gustav Gade:Deleuran:Gustav Gade:Nu har jeg slet ikke læst denne tråd, så det kan godt være at mit forslag allerede har været oppe og vende - Men hvem ved? :)
- Jeg føler nogen gange, når jeg ser en spændende/brugbar/guide-tråd, at jeg mangler en "føj til fortrukne" knap. Hvor den så derefter gemmer siden et eller andet sted inde på min profil.
Mvh. Gustav
Det kan du jo gøre allerede:
Det er ligepræcis det der skal ændres på. Du føjer jo ikke tråden til fortrukne, du vælger blot at abonnere på nye indlæg via mail, når du trykker på den knap. Jeg kunne godt tænke mig en knap, som man kan trykke på, som tilføjer tråden til en bestemt privat liste på din amino profil.
Det synes jeg ikke ligefrem sker når du får en mail i ny og næ ;)
Dine favoritter/debatter du deltager i, eller abonnerer på kan du finde med den gule knap på forsiden