Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesideprogram

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2112
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem kan anbefale et godt hjemmesideprogram.

Har indtil nu brugt Microsoft Office Frontpage 2003. Efter overgang til Windows 7, laver den nogle små kopier af alle mapper. (vfi_cnf)

Det er irriterende, at skal slette alle dem hvergang programmet er blevet anvendt.

Jeg skal kunne redigere begge mine hjemmesider. De er ikke bygget over eksisterende layouts. Wordpress er for omstændigt :)

På forhånd tak.

Glædelig jul

Johnny

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:07

Den har altid lavet de mapper. Frontpage bruger dem til at holde styr på dine filer.

Pythonrap:
Jeg skal kunne redigere begge mine hjemmesider. De er ikke bygget over eksisterende layouts. Wordpress er for omstændigt :)

Du bør kigge på at bruge et CMS.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 10:16

Hej,

Jeg arbejder på Sitemagic CMS - prøv engang at kaste et blik på det. Det er lettere at bruge end Wordpress, og forholdsvis let at tilpasse. http://sitemagic.org

Søg evt. efter Sitemagic her på Amino. Der findes et par interessante tråde.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2112
Skrevet kl. 11:19

Hej Jimmy

Glædelig jul

Nu var der lige tid til at checke Amino.

Tak for svaret. Det ser interessant ud.

Kan andre designs (Frontpage opbyggede) åbnes med dette program?

Kan ikke finde prisen på det.

MVH

Johnny

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:00

Prøv WebsiteBaker. - Meget simpelt CMS.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 12:01

Jeg forstår absolut ikke hvad du mener med at WordPress er "For omstændigt" ? Skype-Smile

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:05

Jonas Donbæk:

Jeg forstår absolut ikke hvad du mener med at WordPress er "For omstændigt" ? Skype-Smile

Jamen, er det så ikke fantastisk, at vi lever i en verden hvor man ikke behøver at forstå alting, men bare skal tage nogle ting til efterretning?

Glædelig jul. Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 12:07

Hehe Carsten. Du har ret, men det kommer fuldstændig an på situationen. 

For her kunne jeg virkelig godt tænke mig at vide, hvad han mener med det. Skype-Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:22

Hej Johny

Jeg syntes du skulle tage et kig på CloudSprout.

CloudSprout er en SiteBuilder til at lave websites og webshops. Det hele foregår via drag-n drop, nemt, hurtigt og helt uden at skulle skrive kode.

Der er to primærer fordele ved CloudSprout:

Gratis - Det er gratis at bruge og hoste CloudSprout sites, så længe dit site ikke har mere end 3 Gb trafik og bruger mere end 200 mb plads.

Mobil venlig - CloudSprout understøtter Responsive Design så dit site automatiske kan tilpasse sig mobiler, tablets etc. I løbet af 2014 vil der komme flere besøgende fra mobile enheder end pc'er.

Hvis du har lyst til at prøve CloudSprout kan du tilmelde dig her: http://www.cloudsprout.dk/Tilmeld.html

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 15:15

Hej Johnny

Hvis du søger en afløser for FrontPage er CoffeeCup HTML Editor er rigtigt godt bud til en meget billig pris.

Det ultimative program til at lave hjemmesider med hedder Dreamweaver, men prisen er også derefter.

Begge programmer kan i modsætning til alle de CMS-systemer, som du får anbefalet, åbne og redigere dine eksisterende hjemmesider.

Dbh. Elund

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)