Det er egentlig imponerende at du kan se ind i fremtiden. Har du en krystalkugle ?. Og hvis ja, kan jeg så ikke lige låne den til en Lotto kupon ?. |
Michael:Det er egentlig imponerende at du kan se ind i fremtiden. Har du en krystalkugle ?. Og hvis ja, kan jeg så ikke lige låne den til en Lotto kupon ?.
Det er nu ikke mig der har haft gang i krystal kuglen, men Gartner Group. Dem kan du læse mere om her: http://www.gartner.com/technology/about.jsp. De siger selv de er verdens førende teknologi analyse bureau, men jeg ved ikke om de kan hjælpe dig med din Lotto kupon :-)
Personligt syntes jeg det er en rigtigt rigtigt vigtig information, om lidt over et år, vil websites der ikke er optimeret til mobile enheder, give "inferiører" oplevelser til mere end halvdelen af dem, der sufter dem.
Det betyder selvfølgeligt at alle fremtidige websites der laves nu, bør gå op i at være mobilvenlighed og at der indenfor de næste år vil der opstå en kæmpe efterspørgelse i forbindelse med opgradering til mobilvenlighed. Det er derfor det er så vigtigt for os, at få positioneret CloudSprout som den nemmeste og billigste måde, at bygge websites på der er mobilvenlige.