Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesideprogram

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Mobil venlig - CloudSprout understøtter Responsive Design så dit site automatiske kan tilpasse sig mobiler, tablets etc. I løbet af 2014 vil der komme flere besøgende fra mobile enheder end pc'er.

Det er egentlig imponerende at du kan se ind i fremtiden. Har du en krystalkugle ?. Og hvis ja, kan jeg så ikke lige låne den til en Lotto kupon ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:07

Michael:

Det er egentlig imponerende at du kan se ind i fremtiden. Har du en krystalkugle ?. Og hvis ja, kan jeg så ikke lige låne den til en Lotto kupon ?.

Det er nu ikke mig der har haft gang i krystal kuglen, men Gartner Group. Dem kan du læse mere om her: http://www.gartner.com/technology/about.jsp. De siger selv de er verdens førende teknologi analyse bureau, men jeg ved ikke om de kan hjælpe dig med din Lotto kupon :-)

Personligt syntes jeg det er en rigtigt rigtigt vigtig information, om lidt over et år, vil websites der ikke er optimeret til mobile enheder, give "inferiører" oplevelser til mere end halvdelen af dem, der sufter dem.

Det betyder selvfølgeligt at alle fremtidige websites der laves nu, bør gå op i at være mobilvenlighed og at der indenfor de næste år vil der opstå en kæmpe efterspørgelse i forbindelse med opgradering til mobilvenlighed. Det er derfor det er så vigtigt for os, at få positioneret CloudSprout som den nemmeste og billigste måde, at bygge websites på der er mobilvenlige.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 18:54

Pythonrap:

Hej Jimmy

Glædelig jul

Nu var der lige tid til at checke Amino.

Tak for svaret. Det ser interessant ud.

Kan andre designs (Frontpage opbyggede) åbnes med dette program?

Kan ikke finde prisen på det.

MVH

Johnny

Hej igen.

Glædelig jul til dig også :)

Tak, Sitemagic CMS ER rigtig interessant.
Grunden til at du ikke kan finde en pris, er fordi det er gratis. Du downloader det bare, og installerer det hvor du har lyst. Det kræver ikke engang en database, så det er forholdsvis nemt at sætte op.

Nu har jeg ikke set dit Front Page design, men umiddelbart vil jeg tro at dit design kan konverteres til en rigtig Sitemagic CMS Design-skabelon. Har du en adresse til din hjemmeside så vi kan se den? Så skal jeg give dig et mere kvalificeret svar. Alternativt, så send mig gerne et screenshot på jimmyXpowerzone.dk (erstat X med @).

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2114
Skrevet kl. 20:51

Hej Jimmy

Har sendt en PM med adresserne.

Tilmeldt 5. Mar 06
Skrevet kl. 20:54

Niels Henriksen:

Den har altid lavet de mapper. Frontpage bruger dem til at holde styr på dine filer.

Pythonrap:
Jeg skal kunne redigere begge mine hjemmesider. De er ikke bygget over eksisterende layouts. Wordpress er for omstændigt :)

Du bør kigge på at bruge et CMS.

Hej Niels

Glædelig jul

Tak for dit svar.

Ja, jeg kan jo se, at det er ikke "bare lige". Derfor lavede jeg tråden, således at valget bliver rigtig første gang.

I starten lavede FP ikke de små mapper, det er først efter overgang til Windows 7.

Johnny

Tilmeldt 5. Mar 06
Skrevet kl. 20:57

Lundsby:

Hej Johny

Jeg syntes du skulle tage et kig på CloudSprout.

CloudSprout er en SiteBuilder til at lave websites og webshops. Det hele foregår via drag-n drop, nemt, hurtigt og helt uden at skulle skrive kode.

Der er to primærer fordele ved CloudSprout:

Gratis - Det er gratis at bruge og hoste CloudSprout sites, så længe dit site ikke har mere end 3 Gb trafik og bruger mere end 200 mb plads.

Mobil venlig - CloudSprout understøtter Responsive Design så dit site automatiske kan tilpasse sig mobiler, tablets etc. I løbet af 2014 vil der komme flere besøgende fra mobile enheder end pc'er.

Hvis du har lyst til at prøve CloudSprout kan du tilmelde dig her: http://www.cloudsprout.dk/Tilmeld.html

Hej Peter

Glædelig jul.

Tak for dit svar.

Nu er der pludselig mange muligheder.

Jeg må prøve, at downloade og lave "ændringer" på de 2 hjemmesider. Så kan jeg jo se om det virker.

Johnny

Tilmeldt 5. Mar 06
Skrevet kl. 21:00

elund.dk:

Hej Johnny

Hvis du søger en afløser for FrontPage er CoffeeCup HTML Editor er rigtigt godt bud til en meget billig pris.

Det ultimative program til at lave hjemmesider med hedder Dreamweaver, men prisen er også derefter.

Begge programmer kan i modsætning til alle de CMS-systemer, som du får anbefalet, åbne og redigere dine eksisterende hjemmesider.

Dbh. Elund

Hej Elund

Glædelig jul

Tak for dit svar.

Ja, der fremgår jo nok længere oppe, at jeg ikke er IT-uddannet.

Frontpage har egentligt kørt godt indtil jeg fik installeret Windows 7.

Jeg må kikke på de muligheder/forslag, der er kommet. Så må jeg jo vælge derfra.

Johnny

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)