Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for at sende faktura...

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad ham være i spam-filteret, og brug dit liv på noget andet...... - Der vil altid være folk der går os på, kunsten er at komme videre.

God jul her fra det Spanske, med 24 grader og blå himmel. :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:49

Flat*s:

Har din domænetype været en type, der skulle fornyes automatisk?

Hvis ja, skal du jo huske på, at opsigelsen skal komme til virksomhedens kundskab 30 dage inden udløb. 

Jeg ved ikke hvornår du har sendt din opsigelse, men det kunne muligvis være der problemet ligger. 

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 12:55

1. Er dette lovligt? = Nej og slet ikke efter du har meddelt ham klart at du ikke vil betale.

2. Helt ærligt kom dog videre, hans mail's lander i din spambakke, så lad det dog være hans problem at han bruger tid på hver dag at sende dig en eller flere mail's Devil

Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:35

Jeg har afmeldt det for 1 1/2 år siden. Så tidsfristen er overholdt.

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

meld ham til politiet for chikane! det er vist det eneste man kan kalde det..

Og nej det er så vidt jeg ved ikke lovligt på nogen måde!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:31

kennet larsen:

meld ham til politiet for chikane! det er vist det eneste man kan kalde det..

Og nej det er så vidt jeg ved ikke lovligt på nogen måde!

vh

det er ikke en affære for politiet - hold proportioner - spam er ikke en politi opgave - og det er næppe direkte ulovligt at fremsende samme faktura mange gange - men jo dumt hvis det ikke er berettiget - og selv hvis det er berettiget ville rykker med rykkergebyr og efterfølgende retslig inddriven virke noget mere fornuftigt. Lad politiet koncentrere sig om politiopgaver - de er ikke gårdvagt for erhvervsdrivende der ikke kan finde ud af at ordne ting indbyrdes.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

men derfor er det stadig chikane!.

Hvis det var en rykker med rykkergebyr var det en helt anden sag, men da der er tale om at manden sender den samme faktura dagligt og enda flere gange om dagen så er der tale om chikane. Det er en politisag.

Har de bedre ting at tage sig til?... Det har de sikkert, og ligemeget hvad så har de altid bedre ting at tage sig til hvis du spørger dem.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kennet larsen:

men derfor er det stadig chikane!.

Hvis det var en rykker med rykkergebyr var det en helt anden sag, men da der er tale om at manden sender den samme faktura dagligt og enda flere gange om dagen så er der tale om chikane. Det er en politisag.

Har de bedre ting at tage sig til?... Det har de sikkert, og ligemeget hvad så har de altid bedre ting at tage sig til hvis du spørger dem.

Det tror da pokker hvis folk tror som du, at mange emails med en faktura i en disput mellem erhvervsdrivende er en politisag - herre jemini

vh

Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:50

Jeg havde nu heller ikke tænkt mig at drage politiet ind i det her. Det er sagen alt for tynd til.

Men er der nogen der kender den paragraf i loven som han åbenbart overtræder? for så kunne man evt. gøre ham opmærksom på dette.

Han er ikke så nem at putte i spamfilteret da han har en eller anden spamrobot som åbenbart skifter afsender adresse hele tiden. Man kan ikke svarer tilbage på hans mails, så får man dem retur igen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:53

Flat*s:
han har en eller anden spamrobot som åbenbart skifter afsender adresse hele tiden. Man kan ikke svarer tilbage på hans mails, så får man dem retur igen.
Det er givet ulovligt og stiller ham da helt klart meget skidt, og han nærmer sig da en alvorlig sag. Jeg troede de kom fra hans adresse og at han argumenterede for at du faktisk skyldte, men at du i alle fald kunne putte dem i spamfilter. Kan dit spamfilter ikke styre efter emnelinjen som vel så er den samme hele tiden, oprette en regel med, at hvis emnet er HEJ DU SKAL BETALE så skal det flyttes til junkmail f.eks.? Men der er givet en lov mod det han gør der

Anmeld i alle fald her: http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Nettjek/Spam--hvad-er-det/klagevejledning også selv om du ikke er som forbruger her - mener jeg de tager alt regulært spam under behandling, men sikker er jeg ikke - hvis ikke kan de sige hvad du så skal gøre - om det så faktisk er politiet for en spamrobot er jo uhørt her

vh

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)