Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfordring til alle uden Amino Plus

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 100% enig med dig Michael! Plus er guld værd, ligegyldigt hvad!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 01:22

Jeg undre mig bare over, at jeg som ikke betalende til denne side opretter en tråd, som så bliver flyttet og nu kun kan læses af plus medlemer. Den ide bryder jeg mig ikke særlig meget om, da det frie valg bliver lavet om til et krav.

Så håber der er sket en fejl.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Christiansen:
Den ide bryder jeg mig ikke særlig meget om, da det frie valg bliver lavet om til et krav.

Hvis du putter en tråd om salg i "Søgemaskineoptimering" og den bliver flyttet til "Salg" som kun er "Plus"-Relateret, så er det i højst grad fint nok!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Skrevet kl. 01:27

Har intet salg igang men har ønsket råd angående noget om bindestreg som så er blevet flyttet til søgemaskineoptimering,. Men hvis den hellere olienet gratis er der så steder man kan se om hvilke kategorier der er det?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 01:35

Kim Christiansen:

Jeg undre mig bare over, at jeg som ikke betalende til denne side opretter en tråd, som så bliver flyttet og nu kun kan læses af plus medlemer. Den ide bryder jeg mig ikke særlig meget om, da det frie valg bliver lavet om til et krav.

Så håber der er sket en fejl.

Din tråd blev oprettet i "Cafe og hygge", den blev derefter flyttet til "Søgemaskineoptimering" da den var indenfor det emne. Og i den kategori kan alle altså læse med.

http://www.amino.dk/forums/t/183465.aspx

Du kan se lige over overskriften hvor din tråd ligger. 

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Skrevet kl. 01:41

Ja nu er der styr på det igen.har fået en besked fra Casper som har givet en forklaring på mit "problem" som nu er løst.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:17

Jimmi :

Mette....Det kan ikke gøres op i penge det du får her, men lad os da lave en deal. Jeg giver dig et plusmedlemsskab og du giver mig telefonpasning ;-) 

vh Jimmi

Jamen jeg har jo bare ikke rigtigt brug for mere fra Amino end jeg kan få uden plus, så det ville da være en ret dårlig forretning for mig...

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:24

Jonas:
En lille ny enkeltmandsvirksomhed. Nævn et eksempel der koster under 1200 kr, som vil gavne en sådan person mere end Amino vil gavne ham. :)

Jeg siger ikke at Amino ikke gavner, bestemt ikke... men for mig f.eks er det nok med det jeg får uden at være plus.

1200 kr... vi fik vores præsentationsvideo for en 50''er mere... den er jeg faktisk ret glad for .... 

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:59

Det jeg primært får ud af det og som jeg tror andre vil få glæde af er ekstra signaturplads og amino tv. Dog er der jo også en masse andre features men det er de 2 primære ting jeg sætter pris på :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 21:40

Tør du ikke og spørge? :-) Det var da noget forfærdelig vrøvl.

- Amino.dk er netop TIL for at du kan spørge. Her er der altså ingen dumme spørgsmål. Det føler jeg ihvertfald. Der er jo tusind ligesom dig, der gerne vil søge råd, og måske er lidt i begynder stadiet. Næh kom du bare igang med at dele dine tanker herinde. Du vil helt sikkert blive positivt belønnet!

Denise R.:
Jeg har brug for en "Synes godt om"-knap. Jeg læser med herinde i ny og næ, jeg føler mig stadig meget "ny" i det her med at være selvstændig og det virker umiddelbart som om at alle de garvede rotter, glædeligt deler ud af deres erfaring - jeg tør bare ikke spørge! ;-)

Det må være på "to-do"-listen for næste år: Bliv Amino-medlem og spørg spørg, spørg!

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)