Jeg synes altså det er omdelerens ansvar, vi var ikke hjemme igår og den skulle haft været her, da man ikke er hjemme ligger de den i nærmeste døgnboks.
Den er her et eller andet sted i byen eller i en bil. Han har afleveret en seddel og skrevet den er i døgnboks. Har modtaget en seddel
Hvad med lige at klappe hesten en gang - 16.12 kl 10.00 kunne du afhente din pakke iflg. din seddel. Tag da lige en dyb vejrtrækning.
Ja og min anden pakke som jeg kunne haft hentet for 6 DAGE SIDEN! Som jeg stadig ikke kan, så nej vil ikke klappe hesten. har ventet i 6 dage og fået de samme svar fra deres lorte kundeservice.
Ja, "lortekundeservice" - den tilgang til tingene kan man da også have, men hvad blev der er af reglerne: "Man må ikke hænge personer eller firmaer ud på Amino" - er de kun gældende, når virksomheder er under en vis størrelse?
Ja, "lortekundeservice" - den tilgang til tingene kan man da også have, men hvad blev der er af reglerne: "Man må ikke hænge personer eller firmaer ud på Amino" - er de kun gældende, når virksomheder er under en vis størrelse?
Det beklager jeg, men det er fandme får dårligt af dem at de ikke kan svare ordenligt og hjælpe folk og få løst deres problem, når man har ventet i en time i deres kø på mobilen og derefter får man det svare "vi tjekker om vi kan finde den, vi ringer igen hvis vi finder den" - Det ved vi alle ikke er godt nok.
'Hvis vi finder den' - Det kan jeg ikke bruge til noget?