Jeg synes du har gjort det helt rigtige i at bestille en webshop istedet for din oprindelige hjemmeside. Selvfølgelig kan 40 timers arbejde føles spildt, men du bliver glad for det i længden. Hjemmesiden holder ikke, og det holder ikke at betalingen skal foregå på paypal istedet for Dankort, her ville du miste rigtig mange potentielle kunder.
Jeg synes, det er dejligt du er glad og virker til at være en smilende person. Dog synes jeg, du skal passe på med benyttelsen af smileys på webshoppen. På din hjemmeside du har lavet nu, er der for mange steder hvor du slutter af med en glad smiley, og det virker efter min mening uproffesionelt og for meget "blog-agtigt" istedet for en seriøs webshop. - Dette er dog bare min mening :-)
FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten.
Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK. Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst. Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Hej Phillip - og tak for dit gode indlæg her. -Og glædelig jul forresten ;-). Du har jo ret i det hele, det ved jeg efterhånden. Derfor har jeg også valgt en anden webshop som jeg knokler med lige p.t. Alt du ser der, vil snart ikke være længere. Jeg har lært SÅ meget ved at lytte til alle Jer og er meget taknemmelig. Den gamle hjemmeside er meget simpel - jeg synes og håber den nye kan godkendes - ;-). Det har været svært at lære den at kende - MEGET endda - men jeg er faktisk ved at være der. Håber den går i luften sidst på ugen, eller næste uge.
Mit logo - glem også det, for det duer ikke kan jeg godt se. Har valgt en helt anden stil til den nye webshop. Den er lidt "american way - men passer ok til min målgruppe tror jeg.
Må jeg ikke anbefale dig at bruge Ewire som betalingsløsning i stedet? PayPal er stort, men ikke i Danmark. Her forventer vi at kunne betale med Dankort, hvilket er muligt via Ewire.
Overvej i øvrigt at lade være med at skilte med at der er en "særlig besværlig bestillingsprocess". Hvis du skifter til Ewire, kan du blot placere deres logo et sted på siden - det viser Ewire-navnet, sammen med de betalings-kort de understøtter. Så vidt jeg husker, beder EWire brugeren om deres e-mail adresse, og går herefter direkte til kort-betaling. Man skal derfor ikke igennem en tung oprettelses-proces.
Hej Jimmy - det kendte jeg faktisk ikke rigtigt til. Men lyder rigtigt spændende. Det vil jeg helt sikkert lige kigge nærmere på. Jeg er bestemt heller ikke glad for paypal. Mange tak for rådet og glædelig jul