Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min nye hjemmeside tillidsvækkende?

Side 2 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt rigtigt - men jeg er ikke helt færdig med redigering af hjemmesiden, derfor rigtigt dejligt med nogle gode input. Jeg får først varerne midt næste uge og vil efter gennemsyn skrive meget mere - ja mit logo - ved det - ved det. Har bare ikke lige fundet den gyldne nøgle

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:33

Hej,

Nu vil jeg ikke nævne alt det der er sagt...

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at tegne min webshop/hjemmeside/BLOG på et stykke papir og inddele den i punkter. Uden en plan vinder man ikke et slag.

Så tager du en ting af gangen. Syntes at hvis du har mod på det, at du skal lave siden selv. Man kan lære alt.

Mvh

/Michael Clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 09:34

Jeg har jo netop selv lavet alt herinde og har taget mig min 40 timer - hehe. Men jeg har lært meget nu - og overvejer som sagt webparken - kender dem dog ikke - men synes prisen er ok

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:40

Hej,

40 timer er nok ikke så meget hvis du skal lære webdesign/grafik etc.. ;)
Men vi skal alle lære at kravle før vi kan gå. Man kan altid betale sig fra tingene men ellers prøv at læse her http://www.cloudsprout.dk/Forside.html. Det er vist gratis når du tjener under 3500 kroner om måneden. Bruger det dog ikke selv

/Michael Clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 09:43

Vil tjekke - mange tak

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 09:54

Mange tak for alle Jeres positive input - det er virkelig taget til efterretning. Håber jeg når længere inden januar hvor jeg virkelig starter op.

Rigtig god søndag til alle

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 04:13

Hej igen. Jeg vil bare lige komme med en tilbagemelding. Webparken som jeg skrev om har alligevel ikke dankort mulighed på så den er droppet. Men efter lang tids søgning fandt jeg ud af at TDC rent faktisk tilbyder webshops i to pakker. Den mindste for bare 199,- pr måned inkl ja faktisk alt hvad jeg har brug for. Det ser rigtigt fint ud og har klart været den billigste og bedste mulighed. Super support - også tlf support (men helst mail) - uden ekstra regning. Jeg ringede til een TDC refererer til der har sin webshop gennem dem og den er virkelig super flot og hun er meget tilfreds. Hun har så den store pakke til 299,- og der er virkelig ingen ekstra omk... Måske andre kan få glæde af TDC  omkring webshop.

-Og mit logo - tja - faldt over fiverr.com - har I hørt om denne? Fed side må jeg sige - inspirerende, og de kan lave stort set alt indenfor logo og andet til bare 5 dollar Surprise - Det er hermed bestilt

Men tusind tak for Jeres øjenåbner - det er jeg meget taknemlig for.

Vh Helle

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:57

udnyt titlen bedre lige nu er det domæne navnet der kan vises op til 70 tegn nu og det sælger din side langt bedre når folk søger på google

få dit cvr nummer i fodnoten på siden og øverste på kontakt siden det styrker sidens troværdighed.

giv alle billeder titler og tags derved er der en chance de findes i en google søgning.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 10:16
Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 16:07

Hej Big Smile - og mange tak for input.

Jeg skal jo til at bygge min side op via TDC - det bedste tilbud jeg er faldet over, og der vil jeg bestemt tage de gode råd med. Nu har jeg også fået mine prøver og kan begynde at beskrive de forskellige...

Jo - jeg har fået lov at bruge billederne - smil

Helle

Side 2 ud af 8 (74 indlæg)