Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop Mærket – GRATIS indtil februar 2013

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Comic Sans som skrifttype

Venligst start en ny tråd hvis du vil diskutere skrifttyper!

Mvh.

Webshop Mærket

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Webshop Mærket:

Mvh.

Webshop Mærket

Vi snakker troværdighed og autoritet på dit koncept, dit valg af skrifttype har indflydelse på dette - så beklager, den kritik kan du tage til dig eller lade være. Du giver ikke konkret svar på de mange spørgsmål du får, det bliver kritikken nok ikke mindre af.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:54

Webshop Mærket:

Thomas:
Comic Sans som skrifttype

Han diskuterer jo værdien af den vare, du prøver at sælge så det er da i høj grad relevant.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 18:59
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Hej,

Manden giver Jer et tilbud - I kan jo tage imod det eller lade være.

Umiddelbart synes jeg det virker som et koncept med potentiale, hvis prisen på e-mærket og TrustPilot virkelig er højere. Men i mine øjne kræver det at konceptet styrkes.

1) Garantien er for lav - den skal være 100% af købsværdien, evt. max 10.000 kroner.

2) Logoet på dine kunders hjemmeside skal linke til en side hos dig, der tydeligt forklarer
    hvordan de som forbrugere og købere er beskyttet gennem din ordning. Du skal stille krav
    til at logoet er synligt på alle sider og ifm. check-ud processen.
    Hver kunde skal have sin egen side på dit domæne, så man kan se at de faktisk ER godkendt.
    Ellers kan enhver indsætte dit logo på deres side.

3) Min umiddelbare tanke var, at du skal markedsføre mærket for at det får værdi, men reelt
    er det måske ikke nødvendigt. Ift. troværdighed ville det være en fordel, men bare det at man som
    køber kan klikke sig ind og læse sine rettigheder ifm. en handel, synes jeg i sig selv giver værdi.

Som dit koncept er nu, får jeg indtryk af at du ikke har økonomien til at stille tilstrækkelig sikkerhed for dine brugere, og det gør mig utryk. 1.000 kroner har desværre ingen værdi, slet ikke når man køber en ny PC til 8.000 kroner eller et weekend-ophold til 3.800 kroner.

Overvej at sætte prisen op for til gengæld at give ordentlig økonomisk sikkerhed (med et loft, naturligvis), og lav evt. en gratis-pakke der dækker tab op til 500 kroner - det vil i hvertfald kunne få en del små butikker med på vognen, hvilket vil øge kendskabet til dit mærke. Det vil også give en del gratis omtale i medierne - vi elsker jo når firmaer går ind og tager hånd om almindelige mennesker, særligt når det handler om tryghed og økonomisk sikkerhed. Det er naturligvis ikke uden risiko for dig, men sådan må det nu engang være i denne type virksomhed.

Bare mine 5 cents - håber det kan bruges :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:03

Jimmy Thomsen:
Manden giver Jer et tilbud - I kan jo tage imod det eller lade være.

Ja, og faktisk mangler der jo også bare svar på spørgsmålene i andet indlæg. De er ikke kommet endnu. - At spørgerne bliver angrebet i stedet for at få svar. Det viser sandsynligvis at der ikke ER reelle svar.

På den baggrund er der nogen der sætter spørgsmål ved varens værdi. Det kan man vel ikke fortænke dem i?!

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 19:07

Thomas:
Vi snakker troværdighed og autoritet på dit koncept, dit valg af skrifttype har indflydelse på dette

Nej, det gør vi ikke. Det er kun dig!

Jeg har postet et indlæg med et tilbud. Hvis du ikke ønsker at benytte dig af tilbuddet, men bare vil diskutere skrifttyper, så gør det venligst et andet sted.

Mvh.

Webshop Mærket

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:13

Webshop Mærket:
Nej, det gør vi ikke. Det er kun dig!

Så synes jeg lige du skal "spole" tråden igennem igen:

"Simon Elkjær" skrev dette indlæg: i dag kl. 17:37:

Hvilken grafiker har du benyttet, som helt seriøst mener at comic sans er passende til et nyt autoritær mærke for webshops?

-----

"Rasmus K" skrev dette indlæg: i dag kl. 18:24:

Jeg er som overstående desværre også meget skeptisk overfor dit logo, der ligner et du hurtigt har bygget i Photoshop, og lige præcis det logo
mener jeg aldrig du vil kunne få succes med.

Ét logo der skal udstråle autoritet og sikkerhed for forbrugeren udstråler ikke signaler som useriøsitet og hjemmebryg. Før du nogensinde vil kunne få succes mener jeg personligt at noget af vigtigste du skal ændre er lige præcis dit logo. For det virker virkelig useriøst, og er ikke særlig pænt.

Derfor hvis jeg var dig, ville jeg i det mindste hyre en professionel logo-designer, der kan hjælpe dig med at skabe den identitet du ønsker for dit firma. Det er trods alt noget af det vigtigste, for et firma/virksomhed der skal leve på at ens identitet og mærke udstråler autoritet, forbruger sikkerhed og seriøsitet.

-----

"Ole Thorup" skrev dette indlæg: i dag kl. 18:41:

http://bancomicsans.com/main/

-----

Du kan tage kritikken til dig eller gå i offensiven, det er naturligvis dit eget valg. Jeg tror ikke nogen af disse indlæg er skrevet for at genere dig, blot for at gøre dig opmærksom på, der måske er områder af dit "mærke" som muligvis kan forbedres.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 19:14

Jimmy Thomsen:
Bare mine 5 cents - håber det kan bruges :)

Endelig et seriøst indlæg, og det kan absolut bruges.

Vedr. 1) Langt de fleste handler ligger på under 1.000 kroner, så det er dér jeg har valgt at starte. Det er muligt at beløbet senere hæves hvis der er basis for det.

Vedr. 2) Det har du ret i, men som altid er der i opstarten nogle ting som ikke er 100 % på plads.

Vedr. 3) Det kommer meget snart.

Med hensyn til at hæve prisen for at give en højere garantisum tror jeg det er for tidligt. Som flere har "antydet" hænger værdien af Webshop Mærket også sammen med hvor kendt mærket er, og der mangler lige 100 gram endnu :-)

Ha' en fortsat god weekend.

Mvh.

Webshop Mærket

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 07:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Jeg har lige et par spørgsmål?

1) Når jeg klikker "Webshops" og se oversigten af webshops (som vist er den man kommer øverst i, når man tilmelder sig), synes jeg mest af alt at det virker som om at hensigten er et linkkatalog? Du har listen en hulens masse webshops - men kun (MEGET) få af dem har Webshop Mærket. Jeg tænker altså lidt, at det virker som falsk varedeklaration. Er alle nævnte på listen opmærksomme på at de er listet (f.eks. EkstraBladets Shop) og at de bruges som en form for reference liste?

2) Er det ikke er krav at jeres mærke skal være synligt på hjemmesiden? Mange af jeres webshops har ikke mærket, selvom de i oversigten står til at betale 199,- kr. pr. måned. At de betaler og ikke bruger det, er ligemeget i forhold til dem og deres webshop - men for dig, må det jo betyde ALT! Ellers bliver I jo ikke et kendt brand.

Mht. tilbudet (som jo er reelt nok) bliver det et nej tak - jeg har ikke en webshop :) Og af de kunder, som jeg hjælper med webshops, tror jeg heller ikke at mærket helt vinder deres tillid til at hive 200 dask op hver måned (endnu!)

God vind

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej med jer, :-)

Kurt har som Amino Plus postet et tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Har man ingen interesse i eller opklarende spørgsmål til tilbuddet bedes man afholde sig fra at poste i tråden.

Ønsker man at debattere skrifttyper eller forretningsmodeller for værdimærker for webshops, bedes man gøre det andre steder end denne tråd.

Yderligere indblanding med for tilbuddet irrelevante kommentarer bliver slettet.

På forhånd tak for forståelsen.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)