Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmp dit brand til top (Undersøgelse)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Mange har kæmpet en hård og intens kamp på at fører sit brand til 'toppen af Danmark' -her tænker jeg på tøj branchen. Tøj branchen er en rigtig hård branche for nye brands. Jeg vil gæt på at kun 1 ud af 50 får kæmpet sit brand igennem startfasen, men er det virkelig så svært som folk siger, nej selvfølgelig er det ikke det. Det handler i bund og grund bare om at få lavet en præsentabel forretnings plan inden man hopper ud i branchen.

Det vil jeg derfor gerne prøve at demonstrere, dette kan evt. forgå via en blog, hvor jeg skriver trin for trin, hvad virksomheden går igenmen, dette vil nogle nok mene værende en dum ide, da jeg på sigt vil offentligegøre min forretnings planen, levredører, tanker, ideer og lignende. 

Men dette projekt går udelukkende ud på at vise omverden om man kan lave et upcomming brand på under 3 måneder og samtidigt blive en anerkendt iværksætter - dette er set før her kan jeg blandt andet nævne Rebels union, som jeg ser meget op til, da vi begyndte vores 'tøj karriere' samtiddigt. Her måtte jeg desvære se mig slået af skolens lektier, men opnåede dog alligevel at lave en omsætning på +100.000 på under 4 måneder.

I dette projekt kunne jeg godt bruge en partner eller to, som er frisk på at starte alt fra bunden. Vi starter ud med at tage en kort snak, og går så igang med forretningsplanen. Her skal der blandt andet drøftes navn, brand, slogan, værdier mm.

Smid en besked og vi kan tage en snak i løbet af ugen - alle er velkommen til at smide en 'ansøgning' til projektet. 

med venlig hilsen Simon Johst

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)