Hej Lucas
Nu undlader du lidt at svare direkte spørgsmål på flg.:
Fakta er at rigtigt mange af de templates der bliver købt, aldrig bliver til rigtige sites, fordi ikke kan rette i dem. Det er super synd, da templates typisk koster penge upfront, så betyder det at pengene er spildt. Nu ved jeg ikke hvor lang tid, du har rodet med it, men det må da også være dit indtryk ?
Bruger du et framework, eller et template der har indbygget customizer, jamen fint - så kan du rette meget i det som man vil, ud fra de funktioner der er bygget.
Det samme sker med jeres "software", man kan ikke mere, end jeres software kan - så det er softwaren der sætter en limit, helt ligesom hvis du vælger et dårligt tema i wordpress.
Se nu kommer vi igen ind på noget det spændende, der giver mig chancen for at forklarer om hvordan CloudSprout er skruet sammen.
For det nemligt ikke helt sandt, i en Wordpress template bygger man en række elementer i Html, Css etc. med Customizeren så tilpasser og placerer man dem. Det gør selvfølgeligt at hvis der er noget man ikke tænkt på, så kan det ikke lade sig gøre.
I CloudSprout bygger man ikke sine templates i Html og Css men med CloudSprouts egne byggeklodser og indholdsmodel, som er lavet til at almindelige brugere kan forstå den og rette i den. Det giver meget mere fleksiblitet.
Hvis vi lige skal være tekniske, så er hemmeligheden bag CloudSprout, at det i virkeligheden er et programmeringssprog brugerne sidder og arbejder i, det er bare et grafisk sprog, sammen med indholdsmodellen, hvor brugerne i virkeligheden laver en database uden at opdage det.
Den bedste måde at se det på er at kigge på vores referencer: http://www.cloudsprout.dk/Galleri.html der indeholder rimeligt forskellige sites.
Og om du installere wordpress med 1-click installer eller ej - du kan sagtens opgradere, både via wordpress selv, men også i 1-click installeren (Det kan jeg ihvertfald ;) )
Ved dog ikke hvad installers du kender til.
Den der med at tabe widgets kommer fra en post, jeg så herinde. Jeg ved ikke hvilket installer hun har brugt, jeg ville blot slå fast at der bestemt er folk der har problemer med at opgraderer deres Wordpress, og at hvis man ikke gør det så bliver man hacket.