Hvor meget mon trådstarter har fået ud af dette? Det er endnu en diskussion, der er endt i en ørkenvandring. hvor trådstarter dybest set ikke kan bruge det til noget som helst. Hvilket desværre ikke er første gang. |
Lundsby:Det er jo det de markedsfører sig på, og hæftigt endda. Hvis det ikke virkede for dem, havde nok markedsført sig anderledes. Jeg har lidt baggrundsviden om firmaerne fra kilder tæt på to af dem, og eftersigende så skovler de penge ind. Så det er nok ikke fordi de er dumme, eller fordi folk ikke vil havde lettere alternativer end Wordpress.
Lundsby du kan blive ved med at argumentere, men det ændrer ikke pointen. Du skrev de havde alle de brugere fordi det er nemmere at bruge end WordPress. Jeg skriver at MASSER af brugerne er spamblogs der bruges til SEO-formål. Jeg skriver hverken de er dumme eller at det ikke er nemt at bruge, blot at det er mere nuanceret end du skrev. Længere er den ikke.
Lundsby:Så du kender ikke selv nogle eksempler på sites, hvor folk er kommet igennem uden css og html ? eller vil du helst holde dem hemmelige ?
Jo jeg kender bl.a. en hel del der har lavet nogle flotte affiliate-sites og firmasites, men der er ikke nogle jeg vil poste her. Generelt outer jeg ikke folk og fortæller offentligt at de ikke kan finde ud af css og html og blot har sat et WP template op, det håber jeg du har forståelse for.
Men som sagt kan du gå ind på themeforrest og der kan du se eksempler på en MASSE sites og hvordan de ser ud UDEN editeringer i html og css. Som du ser de sites der er på themforest, sådan kan et site uden editering i css og html se ud.