læser/analyserer google ikke også ens emails så de kan sende dig flere reklamer så de kan tjene flere penge? Ikke om jeg gad.... |
Hej Lucas
Lucas - Hosting4Real:
Det er faktisk mere en teknisk betragtning end det er marketing. Fordi grunden til at vi lavede CloudSprout i høj grad, er hvordan de forskellige systemer som Wordpress etc. er bygget op.
De er nemligt baseret på kode, og kodere. vi så og ser klart i hul i markedet for systemer hvor almindelige brugere kan styre design, indhold etc..
Så selvom du gerne vil havde det til være marketing, så forstå at det bestemt også er en it faglig betragtning.
Lucas - Hosting4Real:Wordpress kan sagtens bruges uden FTP, kræver ikke FTP at installere et tema, du kan finde rigtig mange tema'er der kan tilpasses utrolig meget, uden at skulle rode i kode, så du behøves ikke kende til html, css.
Jeg skal ikke kunne sige om der findes en gylden vej hvor man kan komme igennem med et hædreligt resultat. Fakta er at rigtigt mange af de templates der bliver købt, aldrig bliver til rigtige sites, fordi ikke kan rette i dem. Det er super synd, da templates typisk koster penge upfront, så betyder det at pengene er spildt. Nu ved jeg ikke hvor lang tid, du har rodet med it, men det må da også være dit indtryk ?
Men det er da godt at høre at man ikke behøver FTP. Selvom det nok altid har været den mindste hurdle.
Lucas - Hosting4Real:Og wordpress kan installeres med en 1-click installer
Det syntes jeg også er fedt, problemet er bare at hvis man opgraderer den så forsvinder ens widgets og hvis man ikke gør så bliver man hacket :-(