Hvis jeg laver et indlæg, der er en konkurrence er du HJERTENS velkommen til at skrive for at få præciseret betingelserne, spørge ind til formater eller generelt kommentere på indlægget.
Hvis du dog mener at det er verdens ondeste ide, og at jeg udnytter slavearbejde, så derailer du lige pludselig tråden hen til et sted hvor den aldrig burde komme. Du er mere end velkommen til at skrive til mig i PM eller oprette en ny debattråd: "Er crowdsourcing OK på amino?"
Det har intet med kritikken selv at gøre, problemet er bare at det derailer tråden så groft :(
trådstarter har postet i "Jeg har et godt tilbud til dig"
Kunne man ikke med nogen ret hævde, at denne tråd skulle være startet i "Jeg søger et godt tilbud fra dig"? Og hvorfor hulan er det, at man aldrig må diskutere i en tråd, hvis der er noget at være forurettet over? Jeg er klar over, at dette ikke er et debatindllæg, men det betyder vel ikke, at man kan poste hvad som helst og bare slippe afsted med det eller?
Hovedreglen for lige præcis denne kategori er: "Har du noget spændende at tilbyde aminoerne? Så er det her du skal slå til. Forummet er til selvpromovering, gode tilbud, lagersalg – kort sagt en: markedsplads med erhvervstilbud for iværksættere. Du vil eksempelvis kunne finde tilbud på serviceydelser som SEO-tekster, linkbytte, varepartier, dropshippingaftaler og meget andet." Så længe det tilbudte ikke er i strid med loven, eller Aminos regler, er der relativt vide rammer for, hvilke services eller produkter man ønsker at tilbyde. Men man skal være Plus medlem. Er der et tilbudt produkt eller udbudt service, som ikke er fyldestgørende beskrevet, er man naturligvis velkommen til at stille opklarende eller uddybende spørgsmål.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Så er der 3 dage tilbage af konkurrencen om en gratis tablet. Jeg har fået en håndfuld besvarelser og glæder mig til at se om der skulle komme nogle ind, last-minute.