Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design et logo og vind en tablet!

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Min webshop; UpTablets er ved at være klar til officiel launch. Som I kan se er alt funktionelt, dog med undtagelse af én ting.

Vi mangler et LOGO!

Jeg overvejede at hyre en logodesigner eller alternativt smide den op på 99Designs, men jeg tænkte at jeg ville lave en konkurrence her i stedet for.

Jeg udlover en UpTablet Mini (http://uptablets.dk/butik/uptablets-mini-7/ - værdig 595,-) til vinderen, som vil blive valgt af mig.

For at deltage skal du blot indsende 2 variationer af et logo til UpTablets. Variationerne er:

- Det lange store logo til forsiden og

- Et firkantet logo (Evt. forkortelse?) til firkantede steder som Facebook og Twitter

Det er mindstekravene. Jo mere der kræses i form af udvalg, størrelser, alsidighed, vektorer og måske endda flere variationer; Youtube, Facebook-cover osv jo større er ens chancer for at vinde.

Da det ikke burde tage lang tid for jer ferme designere, er deadlinen for konkurrencen d. 10/12/2012 - Vinderen vil blive udråbt kort tid efter.

Instruktioner:

Send dine indslag til kb@uptablets.dk - skriv konkurrence i emnjelinjen, så jeg hurtigt kan se det er i konkurrencen. Hvordan du vedhæfter filerne er op til dig.

Giv gas! - Glæder mig til at se hvad I kan komme op med :-)

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 22:44

Gemmer lige den her så jeg husker det til i morgen :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:14

skal du ikke være mere præcis med hvilken type skærm der bruges på de tablets?

Capacitive osv.

Det gør en kæmpeforskel på brugeroplevelsen hvilken overflade der benyttes - det er noget med hvor følsomme de er!

Er de fra KVD?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 23:18

Deleuran:

skal du ikke være mere præcis med hvilken type skærm der bruges på de tablets?

Capacitive osv.

Det gør en kæmpeforskel på brugeroplevelsen hvilken overflade der benyttes - det er noget med hvor følsomme de er!

Er de fra KVD?

Hej, alle vores tablets er capacitive. Det skal nok blive tilføjet til beskrivelsen :-)

De er ikke fra KVD. Hvis du har flere spørgsmål, send mig venligst en PM så vi kan undgå at deraile konkurrencen.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 12 person

Det er godtnok en god idé du har fået.
At sætte en ti -tyve - tredve eller flere til at lave et logo til dig.
De har sikkert en del erfaring, uddannelse, maskiner og software, der lige står klar til at springe på en konkurrence fra uptablets.dk
Som jeg kan se, så kan du få nogle timers arbejde for noget, der ligner kr. 300,- som ligner din indkøbspris på en tablet.

At der så er et antal folk, der har spildt deres tid og energi på den slags nonsens, det behøver du ikke forholde dig til.
Vi er vel enige om, at det drejer sig om, at du får et billigt logo og en grafiker er mere end glad og stolt over at have leveret et logo.

Kan du forestille dig konkurrencen med Tablets? "Send mig dit bud på en tablet, og hvis jeg synes du skal vinde så får du et logo af mig."
Synes du, det lyder absurd?
Tak, så ved du jo hvordan man udveksler varer, tjenester og betaling.
Man betaler folk for deres tid og anstrengelser. Alt andet vil være uanstændigt.

Mvh Lars

ps. jeg er desværre forhindret i at deltage i din konkurrence denne gang, men jeg lover, at jeg nok skal kigge efter næste gang.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 00:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lars,

Jeg synes ikke dit indlæg hører hjemme i tråden. Konceptet hedder Crowdsourcing og er ikke noget som jeg djævelsk og grådigt har fundet på. 

Hvis du ikke har lyst til at deltage, så bland dig venligst uden om. Der er ikke nogen tvang og jeg er sikker på der er folk der sagtens kan lave et flot logo uden at bruge hele dagen på det. Især unge designere, der ikke arbejder fast med det vil jo sikkert synes det er helt fint.

Jeg synes dit indlæg bærer præg af meget bitterhed og jeg tager på det kraftigste afstand fra den mangel på respekt det udviser.

Mvh

Kristoffer

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Du må gerne kalde mig bitter og synes, jeg ikke udviser respekt. Det kommer jeg nok over.

Konceptet crowdsourcing er helt fint, men det du er ude på handler om at slippe superbilligt og det er ikke ok. Selv de unge mennesker, der gerne vil beskæftige sig med grafik og identitet har fortjent en ordentlig behandling.
Crowdsourcing handler også om respekt.
Har du brug for et logo, så vil jeg da foreslå, at du kontakter en af de dygtige grafikere, der også har sin gang her på Amino og spørger om en pris på det.
Det er nemlig respektfuldt.
Ordentlige og redelige indlæg har som regel altid plads i debatten på Amino... mig bekendt.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 22:54

Lars Skou :

Du må gerne kalde mig bitter og synes, jeg ikke udviser respekt. Det kommer jeg nok over.

Konceptet crowdsourcing er helt fint, men det du er ude på handler om at slippe superbilligt og det er ikke ok. Selv de unge mennesker, der gerne vil beskæftige sig med grafik og identitet har fortjent en ordentlig behandling.
Crowdsourcing handler også om respekt.
Har du brug for et logo, så vil jeg da foreslå, at du kontakter en af de dygtige grafikere, der også har sin gang her på Amino og spørger om en pris på det.
Det er nemlig respektfuldt.
Ordentlige og redelige indlæg har som regel altid plads i debatten på Amino... mig bekendt.

Superbilligt ved jeg nu ikke. Jeg kunne gå ind på fiver og bruge de 600kr på 100 logoer, mon ikke en af dem ville ramme meget godt? Jeg kan godt se at 99designs ville koste omkring det dobbelte, men jeg forstår bare ikke hvor grænsen så går.

Det er vel 100% op til deltagerne af konkurrencen om de finder det værd at deltage. Personligt synes jeg ikke at logodesign er noget som nødvendigvis behøver at tage lang tid, slet ikke hvis er lidt ferm til det.

Men, lad os stoppe den der. Har du mere kritik så send det direkte til mig, vil helst ikke have derailet den her tråd alt for meget.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej med jer. Vær opmærksom på, at trådstarter har postet i "Jeg har et godt tilbud til dig", og at tilbuddet ikke som sådan er et oplæg til debat. Er du ikke interesseret i tilbuddet, eller har du ikke et opklarende spørgsmål, så undlad venligst at støje i tråden. På forhånd tak. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:
trådstarter har postet i "Jeg har et godt tilbud til dig"

Kunne man ikke med nogen ret hævde, at denne tråd skulle være startet i "Jeg søger et godt tilbud fra dig"? Og hvorfor hulan er det, at man aldrig må diskutere i en tråd, hvis der er noget at være forurettet over? Jeg er klar over, at dette ikke er et debatindllæg, men det betyder vel ikke, at man kan poste hvad som helst og bare slippe afsted med det eller?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)