Hej Allesammen, Min webshop; UpTablets er ved at være klar til officiel launch. Som I kan se er alt funktionelt, dog med undtagelse af én ting. Vi mangler et LOGO! Jeg overvejede at hyre en logodesigner eller alternativt smide den op på 99Designs, men jeg tænkte at jeg ville lave en konkurrence her i stedet for. Jeg udlover en UpTablet Mini (http://uptablets.dk/butik/uptablets-mini-7/ - værdig 595,-) til vinderen, som vil blive valgt af mig. For at deltage skal du blot indsende 2 variationer af et logo til UpTablets. Variationerne er: - Det lange store logo til forsiden og - Et firkantet logo (Evt. forkortelse?) til firkantede steder som Facebook og Twitter Det er mindstekravene. Jo mere der kræses i form af udvalg, størrelser, alsidighed, vektorer og måske endda flere variationer; Youtube, Facebook-cover osv jo større er ens chancer for at vinde. Da det ikke burde tage lang tid for jer ferme designere, er deadlinen for konkurrencen d. 10/12/2012 - Vinderen vil blive udråbt kort tid efter. Instruktioner: Send dine indslag til kb@uptablets.dk - skriv konkurrence i emnjelinjen, så jeg hurtigt kan se det er i konkurrencen. Hvordan du vedhæfter filerne er op til dig. Giv gas! - Glæder mig til at se hvad I kan komme op med :-) |
Gemmer lige den her så jeg husker det til i morgen :)