Hej alle Aminoer Jeg vil meget gerne have feedback på min nyeste idé Du kan downloade og installere et slideshow med billed upload til din hjemmeside, nemt og hurtigt (PHP) Slideshowet er baseret på den populære Nivo-Slider, som også kan fåes til Wordpress. Jeg har blot lavet den som en slags plugin til almindelige hjemmesider der ligger på en PHP server. Download Jawe3's jQuery slideshow via dette link. Man kan i 3 nemme trin downloade, installere og indsætte sit slideshow på hjemmesiden i den div man ønsker. Så tilpasser slideren sig til div'en og man har et slideshow på sin hjemmeside. Installationsfilen opretter 3 tabeller i din database, så den er klar til at modtage data. Hvis du vil have et billederne i slideshowet skal linke til en bestemt underside, så skal du selv rette stien i databasen. Det vil senere være muligt at indtaste linket direkte i sit billedeupload. Man skal så logge ind fra sin egen side i mappen jawe3_slider og uploade de billeder man ønsker i sit slideshow. NB! Det er vigtigt at billederne er i samme dimensioner, da slideren ellers vil skifte størrelse undervejs som billederne bliver vist. Jeg håber der er nogen der vil prøve og give mig feedback på slideren. Med venlig hilsen Jens Andersen |
Noget jeg virkelig hader ved nivo er at den ikke har en video funktion.