Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

giv mig feedback og få et gratis slideshow

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Aminoer

Jeg vil meget gerne have feedback på min nyeste idé

Du kan downloade og installere et slideshow med billed upload til din hjemmeside, nemt og hurtigt (PHP)

Slideshowet er baseret på den populære Nivo-Slider, som også kan fåes til Wordpress.

Jeg har blot lavet den som en slags plugin til almindelige hjemmesider der ligger på en PHP server.

Download Jawe3's jQuery slideshow via dette link.

Man kan i 3 nemme trin downloade, installere og indsætte sit slideshow på hjemmesiden i den div man ønsker. Så tilpasser slideren sig til div'en og man har et slideshow på sin hjemmeside. Installationsfilen opretter 3 tabeller i din database, så den er klar til at modtage data.

Hvis du vil have et billederne i slideshowet skal linke til en bestemt underside, så skal du selv rette stien i databasen. Det vil senere være muligt at indtaste linket direkte i sit billedeupload.

Man skal så logge ind fra sin egen side i mappen jawe3_slider og uploade de billeder man ønsker i sit slideshow.

NB! Det er vigtigt at billederne er i samme dimensioner, da slideren ellers vil skifte størrelse undervejs som billederne bliver vist.

Jeg håber der er nogen der vil prøve og give mig feedback på slideren.

Med venlig hilsen

Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:45

Noget jeg virkelig hader ved nivo er at den ikke har en video funktion.

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:53

Hej Labera_Lege

Nu var det jo ikke folkene bag nivo-slider, der bad om feedback?

Det er feedback til det system jeg har lavet, så man kan downloade og installere den på sin hjemmeside nemt og hurtigt.

Hvis vi skal diskutere nivo-slider's funktioner, kunne vi måske gøre det i en anden tråd?

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:07

hvilken cms systemer fungere det med wordpresse med mere?

hvordan sætter jeg det i mit banner på min side?

hvor mange billeder kan der ligge i et sådan slidshows ?

hvorfor skriver den det her når jeg oplader et billedet ?

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to access nivo-slider/nivo-slider-images/DSC01246.jpg in /var/www/jawe3.dk/slider/jawe3_slider/nivo-upload-image.php on line 10

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/jawe3.dk/slider/index.php:8) in /var/www/jawe3.dk/slider/jawe3_slider/nivo-upload-image.php on line 18

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg troede ikke der var nogen rigtig der brugte den slags længere. Synes jeg har læst at det ikke konverterer?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 20:39
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder spændende.

Vil man kunne sætte koderne ind i autosignaturen på emails, og derved få en slider med i mailen?

mvh

Lars Kristensen

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:12

Mikael christiansen:

hvorfor skriver den det her når jeg oplader et billedet ?

Mikael christiansen:

hvor mange billeder kan der ligge i et sådan slidshows ?

Mikael christiansen:

hvordan sætter jeg det i mit banner på min side?

Mikael christiansen:

hvilken cms systemer fungere det med wordpresse med mere?

Hej Mikael

Det fungerer i php hjemmesider,  der ikke er lavet i et CMS, som wordpress er. dvs i almindelige hjemmesider i PHP med MySql database.

Dit banner ligger i en div i din html kode. der sætter du koden ind til visning af slideshowet.

Der kan vel ligge så mange, som der er plads til i ens webhotel (plads i MB eller GB).

Det er en fejl. måske har du ændret rettigheder i forhold til skrivning i mapperne på serveren?
Det virker på både localhost og en server der hvor jeg har testet.
Har du optimeret billedet til en passende størrelse?

Jeg ser lige om det er en fejl herfra.
Tak for hjælpen

mvh Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:15

Hej Lars

Nej det regner jeg ikke med, da filerne ligger internt i din html kode på serveren.

Mvh Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:19

Hej B. Hvarregaard

Jeg ved ikke om det ikke er godt til konverteringer, men der er da rigtig mange der stadig har slidere på hjemmesiden.

De fleste vælger at bruge det som et almindeligt slideshow til billeder, men man kan jo også få fremstillet noget grafik som kan sættes ind som et billede? Man klikker jo på billedet hvis produktet på billedet virker interessant.

Slideshowet behøver jo ikke at være så stort. Det kan jo også bare være i en div i en sidebar og stå og vise random produkter eller nye tilbud.

Mvh Jens

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:29

Jens Andersen:

Hej Mikael

.

Det er en fejl. måske har du ændret rettigheder i forhold til skrivning i mapperne på serveren?
Det virker på både localhost og en server der hvor jeg har testet.
Har du optimeret billedet til en passende størrelse?

Jeg ser lige om det er en fejl herfra.
Tak for hjælpen

mvh Jens

jeg tror ikke, jeg har ændret i fil rettighederne

jeg har både prøvet med for store og for små billederne selv ved størrelsen 600 x 378 virket ikke , skal det være meget præcist den størrelse du skriver på hjemmesiden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)