Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

giv mig feedback og få et gratis slideshow

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:
Nej det regner jeg ikke med, da filerne ligger internt i din html kode på serveren.

ok, tak for svaret

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Grunden til at jeg skriver størrelsen er fordi det jo ser pænest ud når billederne er samme størrelse i en slider.

Det er meningen at I skal downloade det og prøve på jeres egen server eller en lokal server som en test.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:34

Fejlene kan godt være fra min server. Jeg fandt lige ud af at der er mange der har uploadet billeder til min side i stedet for at downloade filen og sætte slideshow ind på sin egen side.

Jeg finder lige ud af hvad fejlen måtte være

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:37

I skal teste om den fil i downloader fungerer, ikke om i kan uploade billeder på min side. Der er nemlig en fejl på min side ved upload, som skulle være rettet i den fil i downloader. Det er jo også det jeg gerne vil have feedback på i forhold til om det fungerer.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 11:28

Hej Mikael

Jeg fandt ud af at fejlene kom pga. en sti til upload af billeder var forkert.

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på fejlen.

Venlig hilsen Jens

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)