Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af betalingsløsning til min webshop

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Kousholt:

Jeg bruger selv Skrill (tidligere Moneybookers). De er billigere end Paypal og så kan dine kunder betale med Dankort.

Hej Jan

Er der et mdr gebyr på Skrill ?

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33

Nu anbefaler jeg altid at man som handlende har PayPal som alternativ betalingsmetode sammen med f.eks. ePay/Quickpay... På den måde rammer man nemlig flest mulige kunder... Og i disse tider hvor visse betalingsleverandører er nede i tide og utide, så er det kun fordelagtigt at have en ekstra betalingsleverandør (f.eks. PayPal) at henvise kunderne til når uheldet er ude...

Kristoffer Hjerrild:
Du bør nok vælge en løsning med NETS og Epay da du taber for mange kunder på paypal

Jeg syntes selvfølgelig det er kedeligt at du mener at du taber kunder ved at tilbyde PayPal... Det er langt fra den normale opfatning... Vi har rigtigt mange store kunder som skulle fjerne os i et nano-sekund hvis det virkelig var korrekt... Her kan jeg nævne f.eks. Fætter BR, Toys R Us, SmartGuy/SmartGirl, Dancover, Chanti, Bruuns Bazaar... Og listen kan fortsætte...

PayPal har p.t. ca 400.000 aktive kunder i Danmark (altså kunder som gentagne gange har benyttet PayPal), og vi vokser med ca 5000 nye aktive kunder hver uge.

mvh, Sami.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Lykkebjerg:
Er der et mdr gebyr på Skrill ?

Nej det er der ikke. 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:21

Sami Hådell:

Nu anbefaler jeg altid at man som handlende har PayPal som alternativ betalingsmetode sammen med f.eks. ePay/Quickpay... På den måde rammer man nemlig flest mulige kunder... Og i disse tider hvor visse betalingsleverandører er nede i tide og utide, så er det kun fordelagtigt at have en ekstra betalingsleverandør (f.eks. PayPal) at henvise kunderne til når uheldet er ude...

Kristoffer Hjerrild:
Du bør nok vælge en løsning med NETS og Epay da du taber for mange kunder på paypal

Jeg syntes selvfølgelig det er kedeligt at du mener at du taber kunder ved at tilbyde PayPal... Det er langt fra den normale opfatning... Vi har rigtigt mange store kunder som skulle fjerne os i et nano-sekund hvis det virkelig var korrekt... Her kan jeg nævne f.eks. Fætter BR, Toys R Us, SmartGuy/SmartGirl, Dancover, Chanti, Bruuns Bazaar... Og listen kan fortsætte...

PayPal har p.t. ca 400.000 aktive kunder i Danmark (altså kunder som gentagne gange har benyttet PayPal), og vi vokser med ca 5000 nye aktive kunder hver uge.

mvh, Sami.

Problemet med Paypal er at I ikke lader slutkunden "være i fred".

I stedet for at være en professionel betalingsløsning til webshoppen, prøver I at pushe Jeres wallet til kunderne, hvilket de ikke bryder sig om, og hvilket forvirrer en del kunder.

Kunderne bliver ikke skræmt væk når de ser Paypal som betalingsmulighed. Men kunder bliver skræmt væk når man KUN kan betale med Paypal fordi I ikke i Danmark tilbyder noget der minder om en professionel betalings-gateway, hvor kunderne bare får lov at være i fred og betale med deres kort.

Jeg tror de fleste webshop-ejere der kun tilbyder Paypal oplever en del skeptiske kunder som måske vælger shoppen fra.

Jeg har ihvertfald mistet en del business p.g.a. mangel på Paypal. Og ofte har jeg følt mig nødsaget til at sende på kredit til kunder jeg ellers ville miste, fordi de ikke tør handle med Paypal. Senest skulle jeg sende nogle varer til et af de store firmaer indenfor HiFI, - men de ville ikke handle med Paypal. Hvorfor jeg måtte belaste min administration og likviditet med at sælge på kredit.

Alle problemerne kunne løses og Paypal kunne blive et værdigt alternativ hvis de (gerne mod ekstra betaling) lod webshop-ejerne få lov til at modtage DIREKTE betaling.

Jeg synes det er ærgeligt det ikke kan lade sig gøre i Danmark, for Payments Pro som er tilgængeligt i bl.a. England så vidt jeg husker, leverer den fornødne funktionalitet, der giver Paypal mulighed for at være en spiller på markedet omkring betalingsløsninger til webshops.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:31

Hej Jørgen

Hvis du tænker på PayPal Website Payments Pro så kan du også bruge den her i danmark det er bare opsætning. Og det rigtige mobil til din web side.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:34

Lykkebjerg:
Hvis du tænker på PayPal Website Payments Pro så kan du også bruge den her i danmark det er bare opsætning. Og det rigtige mobil til din web side.

Hej Lykkebjerg.

Tak for dit svar.

Taler du af erfaring?

Hvad mener du med "og det rigtige mobil til din webs side." ?

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 19:34

Du kan prøve at kigge på vores webshop ( banner nedenfor ).

Det er bygget på Ewire, tilrettet meget, fjernet en masse bump osv., men det er lavet ved Ewire :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 20:14
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38

Hej Jørgen.

Lidt feedback på dit indlæg...

Jørgen Olsen:

Problemet med Paypal er at I ikke lader slutkunden "være i fred".

I stedet for at være en professionel betalingsløsning til webshoppen, prøver I at pushe Jeres wallet til kunderne, hvilket de ikke bryder sig om, og hvilket forvirrer en del kunder.

Kunderne bliver ikke skræmt væk når de ser Paypal som betalingsmulighed. Men kunder bliver skræmt væk når man KUN kan betale med Paypal fordi I ikke i Danmark tilbyder noget der minder om en professionel betalings-gateway, hvor kunderne bare får lov at være i fred og betale med deres kort.

Det afhænger af hvordan man som handlende har valgt at integrere... Med f.eks. PayPal Express Checkout kan kunden vælge at enten logge ind eller foretage en helt normal kreditkortsbetaling.

Jørgen Olsen:
Jeg tror de fleste webshop-ejere der kun tilbyder Paypal oplever en del skeptiske kunder som måske vælger shoppen fra.

Her må jeg igen fastholde at vores største kunder helt sikkert ville afbryde samarbejdet på et nano-sekund, hvis det var sådan at det var den almene holdning til PayPal.

Jeg vil ikke udelukke at der er slutkunder som ikke vil benytte PayPal... Og af den årsag anbefaler jeg også vores kunder at have mere end en udbyder.

Jørgen Olsen:

Alle problemerne kunne løses og Paypal kunne blive et værdigt alternativ hvis de (gerne mod ekstra betaling) lod webshop-ejerne få lov til at modtage DIREKTE betaling.

Jeg synes det er ærgeligt det ikke kan lade sig gøre i Danmark, for Payments Pro som er tilgængeligt i bl.a. England så vidt jeg husker, leverer den fornødne funktionalitet, der giver Paypal mulighed for at være en spiller på markedet omkring betalingsløsninger til webshops.

Det skulle selvfælgelig være optimalt at kunne tilbyde Payment Pro men det har vi p.t. ikke mulighed for på andre markeder end det engelske. - Dog er jeg lidt i tvivl om hvad du mener med "Direkte betaling".

Så godt som alle aktører på markedet (blandt andet DIBS, EPAY og QUICKPAY) leder kunderne videre til en ekstern kasse, hvor købet så gennemføres. - På samme vis som PayPal.

Håber dette svarer på visse af dine kritik punkter, ellers er du meget velkommen til at kontakte vores danske kundeservice med klager eller ændringsforslag.

mvh,

Sami.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:45

Hvis du vil tage dankort skal du have Nets. (Punktum)

Ja, jeg ved godt at nogen sidestiller visa/dankort med dankort. Men hvis ikke du tager dankort må du ikke vise dankortlogoet. - Og det er så rigeligt 1250 kr værd om året at kunne fortælle dine kunder at du tager dankort.

Det man kan tage gennem de andre løsninger er Visa. - Det er da også fint, men er ikke, og bliver aldrig dankort.

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)