Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af betalingsløsning til min webshop

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Brighs:

Du kan prøve at læse mit blog indlæg (så kan du se hvad du i hvert fald ikke bør gøreBig Smile)

http://blog.brighs.dk/valg-af-betalingsgateway/

Resultatet blev, at Quickpay blev byttet ud med Epay

Ja det du beskriver i dig indlæg har jeg også læst og forstår ikke hvorfor de ikke får lavet det så man kan bruge Euroline også på danske kort. Men det skulle være muligt med Swedbank og Quickpay.

Hvorfor kan Quickpay ikke når man kan hos epay og quickpay siger de er de største. Få ny lavet jeres teknisk setup så det er muligt det burde ikke tage år og få lavet det.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:57

Jørgen Olsen:

Hvad mener du med "og det rigtige mobil til din webs side." ?

Der skulle stå modul skrivefejl.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 00:13

Topic rettet til lidt mere stilfærdigt.. 

Egen erfaring; Ewire virker godt til at starte med hvis man lægger meget arbejde i at udvikle systemet, er man over 100 ordre per dag, begynder det dog at blive dyrt.

Hav en dejlig aften. 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 00:19
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:36

Carsten Kvist:
Hvis du vil tage dankort skal du have Nets.

Skrill (Moneybookers) tager Dankort. Og jeg har ingen aftale med Nets.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 07:50

Jan Kousholt:

Carsten Kvist:
Hvis du vil tage dankort skal du have Nets.

Skrill (Moneybookers) tager Dankort. Og jeg har ingen aftale med Nets.

Nej. Skrill kan. (Viste jeg ikke de kunne) - Men dine kunder er sikret lige så lidt som hvis du bruger Paypal.
Hvorfor er der så mange der tror at Skrill og Paypal er underlagt dansk lovgivning? - HVIS man får en 'sag' med nogle af dem, så skal denne føres hos en amerikansk domstol. Og kunderne kan IKKE med loven i hånd, få deres penge tilbage.
Søg lidt på retspraksis på området. - Der er for fire år siden afgjort en sag i danmark. Kunderne er IKKE sikret.
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:09

hej

Lykkebjerg:

Ja det du beskriver i dig indlæg har jeg også læst og forstår ikke hvorfor de ikke får lavet det så man kan bruge Euroline også på danske kort. Men det skulle være muligt med Swedbank og Quickpay.

Hvorfor kan Quickpay ikke når man kan hos epay og quickpay siger de er de største. Få ny lavet jeres teknisk setup så det er muligt det burde ikke tage år og få lavet det.

Det kan man også lige straks (bruge dankort via euroline/quickpay). Hvorfor det har taget så lang tid er der mange årsager til, som jeg ikke kan komme ind på her desværre.

Jeg tror ikke vi siger at vi er de største (?)

Vh

thomas jensen, quickpay

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 08:32

Hej Thomas Jensen,

Er det rigtigt forstået at det nu er muligt at tage imod Visa/Dankort via Quickpay + Euroline..?

Det er nemlig kun Epay + Euroline som kan klare dette i øjeblikket , og derfor vælger mange. epay fremfor Quickpay men hvis i også kan dette vil i rigtig mange kunder Ind herunder mig selv :-)

Venligst bekræft så jeg kan skifte over til jer ..

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:34

Hej

onelo:

Hej Thomas Jensen,

Er det rigtigt forstået at det nu er muligt at tage imod Visa/Dankort via Quickpay + Euroline..?

Jeg svarede lige straks - det er ikke det samme som nu :) - Men m. lige straks mener jeg indenfor de nærmeste dage. Vi skal nok annoncere det under nyheder når det er sat i produktion.

vh

thomas jensen

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 08:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nærmeste dage? Så er der jo ikke ret lang tid :-)

Du skriver at det bliver sat i produktion , så i er slet ikke begynd at arbejde med det men regner med at starte med at udvikle den indenfor nærmeste dag og bliver færdigudiklet om 1 år.. Korrekt ?

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)