Du hopper lige i med begge ben og omtaler deres datingservice på de præmisser de selv har skabt. Der er ikke omtale, pressedækning og backlinks i en tagline som 'Find en trofast og stabil kæreste lige her' men det er der i 'Få et vildt frækt eventyr - vi hjælper dig så din din kæreste ikke opdager det'. Det handler om genial markedsføring og penge - intet andet.
Jeg tror ikke der er ret mange, der er uenige i at utroskab er no-go, men der er masser, der taler om det 'moralsk forkastelige' i victoriamilan reklamerne på arbejdspladser, i taxaen osv. Personligt kunne jeg egentlig ikke være mere ligeglad - det er et markedsføringsmæssigt snedigt træk, der giver tonsvis af omtale til en datingservice, som ellers har svært ved at skille sig ud fra alle de andre dating services. Intet andet. Omtale = mission accomplished.
Måske synes du at de laver deres reklame godt men ser du rundt på Google og Trustpilot etc. så har du hvis meget modstand imod dig. Men igen det er din holdning og sådan er det. Jeg mener bare at alle de medier som lægger navn til skal passe på hvad de gør, da de kommer med under en tanke om hvorhen de vil bringe samfundet. Se måske V for Vendetta så kan det måske åbne dine øjne.
Hvad er dit forslag egentlig? At forbyde bestemte typer reklamer fordi du (eller et flertal) synes de er upassende? Vil du forbyde virksomheden?
Vil du virkelig yde den form for censur?
Det her er et spørgsmål om, at alle har ret til at gøre / sige / sælge hvad de vil så længe det ikke skader andre eller opfordrer til had og vold mod personer eller befolkningsgrupper.
Jeg synes egentlig også konceptet er usmageligt - derfor bruger jeg det ikke. Mere kan jeg ikke gøre - hvad andre gør med sit liv er deres valg.
.tænk hvis du havde en kæreste som du var glad for, som måske havde en svag sjæl og vælger at være sammen med en anden i skjul pga. victoriamilan.dk ... hvordan vil du ha det, hvis du fandt ud af dette
Det har jeg faktisk prøvet ... jeg blev primært ked af at være blevet løjet overfor, og mit budskab til hende var at hvis hun ville leve i et åbent forhold måtte hun jo sige til - så kan vi spille med åbne kort istedet for at lyve overfor hinanden. Ja vi endte med at gå fra hinanden ... men det er en helt anden historie.
Utroskab i min verden handler ikke om hvor hvilket kønsorgan har været eller ej, men om man kan stole på hinanden eller ej.
Desuden, hvis ikke man kan tale åbent om tingene så er forholdet ikke andet værd alligevel :-)
Jeg lever efter få gyldne regler her i livet.. De er ganske enkle faktisk.
Den ene hedder sig.. Fordi man kan, er det ikke ens betydende med at man skal..
Jeg kunne sagtens være min kæreste/kone utro.. Men hvorfor skulle jeg?.. hvis jeg har et problem så vil jeg hellere fixe det end at lave en lappeløsning. Jeg kunne snyde i skat.. men hvorfor skulle jeg?..jeg vil hellere tjene lidt mindre men sove roligt om natten. Jeg kunne køre over for rødt for at nå hurtigere frem.. jeg kunne sagtens.. men hvorfor skulle jeg? .. så vil jeg hellere køre 10min før.
Jeg er stor tilhænger af karma og karma finder dig ALTID.. hvad du sætter ud i livet, får du også tilbage.. Hvis du sætter negativitet ud.. får du negativitet tilbage.
Hvis der er problemef omkring dig.. så overvej og det er dig selv der er roden til dem..
Nå, men har man ingen børn at stå til ansvar for når skilsmissen banker på, så kan man for min skyld løbe nøgne rundt i gaderne med motorbriller og stådreng.
Jeg synes det er noget svineri, og jeg lytter ikke til radio kanaler der sender sådan nogen reklamer. Jeg droppede radio Nova for lang tid siden af samme årsag.
Jeg forventer ikke at resten af verden har samme moral som jeg selv, - jeg vil bare ikke have sådan noget i mit eget liv :)
Hvad er dit forslag egentlig? At forbyde bestemte typer reklamer fordi du (eller et flertal) synes de er upassende? Vil du forbyde virksomheden?
Vil du virkelig yde den form for censur?
Det her er et spørgsmål om, at alle har ret til at gøre / sige / sælge hvad de vil så længe det ikke skader andre eller opfordrer til had og vold mod personer eller befolkningsgrupper.
Jeg synes egentlig også konceptet er usmageligt - derfor bruger jeg det ikke. Mere kan jeg ikke gøre - hvad andre gør med sit liv er deres valg.
Tak for dit svar Allan. Virksomheden må godt være der ...men de skal markedsføre sig på en anden måde, dvs. ikke opfoldre til at skabe mere kaos i vores samfund end der nu er mht. skilsmisser og depression etc. Husk på Danmark er det land i verden der ligger i toppen med skilsmisser og depression....det er lidt tankevækkende og man burde jo ændre disse problember i stedet for at skabe mere kaos.
De har - ganske gratis - fået en tråd med gode søgeord til deres datingportal med i skrivende stund 25 indlæg, der omhandler victoriamilan. Og du har selv oprettet tråden. Det er hele indbegrebet af min pointe. Det er et emne, som virkelig får folk op af stolene og helt frem på diskussionstasterne og derfor vinder de, uanset at omtalen er 'negativ' på Trustpilot og andre steder.
Jeg synes det er noget svineri, og jeg lytter ikke til radio kanaler der sender sådan nogen reklamer. Jeg droppede radio Nova for lang tid siden af samme årsag.
Jeg forventer ikke at resten af verden har samme moral som jeg selv, - jeg vil bare ikke have sådan noget i mit eget liv :)
En person med ben i næsen og rygrad...ja vi skal ikke være så ligeglade hvad der sker i vores samfund, vi skal svare igen og nemlig boykotte dem som støtter op om de sager, pga at de ødelægge samfundet. Så kan de tænke endnu en gang om det er det værd at reklamere for victoriamilan.dk!!!! Se her linket til traileren fra V for vendetta som beskriver vores situation i dag &feature=fvwrel">&feature=fvwrel
jeg synes der er mange særheder i verden vedr sex utroskab læste lige denne her artiklen omkring verdens forskelligeheder http://sondagsavisen.dk/2010/52/her-er-de-saereste-love-om-sex.aspx
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows