En kone eller kæreste er utro fordi de mangler spænding i livet eller er blevet træt af sin partner. Hvorfor ikke bare tage udfordringen op, og gøre hendes liv virkeligt intressent.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Du hopper lige i med begge ben og omtaler deres datingservice på de præmisser de selv har skabt. Der er ikke omtale, pressedækning og backlinks i en tagline som 'Find en trofast og stabil kæreste lige her' men det er der i 'Få et vildt frækt eventyr - vi hjælper dig så din din kæreste ikke opdager det'. Det handler om genial markedsføring og penge - intet andet.
Jeg tror ikke der er ret mange, der er uenige i at utroskab er no-go, men der er masser, der taler om det 'moralsk forkastelige' i victoriamilan reklamerne på arbejdspladser, i taxaen osv. Personligt kunne jeg egentlig ikke være mere ligeglad - det er et markedsføringsmæssigt snedigt træk, der giver tonsvis af omtale til en datingservice, som ellers har svært ved at skille sig ud fra alle de andre dating services. Intet andet. Omtale = mission accomplished.
Jeg kan godt høre vi har nogle middelmådige mænd som har en lidt for flot kæreste her på Amino som faktisk er bange for at hun kunne finde på det.
Hvis nu i havde en rigtig kæreste så har i jo intet at være bange for...
Stop nu det piveri...
Det er søgeligt at du ikke kan se det
enig det er sørgeligt de køre på utro koncept , men om mange vælger derfor være utro tror jeg ikke ,men enig det vil altid støde nogle og det er sikkert derfor de siger det da folk efterfølgende snakker om siden , da moral og etik er ikke altid er den nemmeste måde at få kunder på
jeg tror dog nogle vil fravælge dem grundet reklame og andre vil huske siden og bruge siden , for der er folk forskellige
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jo men det du glemmer at se, er fristelserne som er meget forkert at sende ud til de naive og nemme sjæle...husk på ...begynder man at reklamere om opfodringer til utroskab, så vil det kun skabe et samfund uden tillid og moral på sigt. Der vil blive splittelser og mere depression, selvmord etc. da nogle mennesker måske ikke er så stærke ligesom dig.
jeg synes ok koncept vis man er enig med sin partner omkring dette her , men nu skriver de 100% anonymt & fortroligt og diskret affære , jeg kan godt lide man er ærlige om tingene for på et tidspunkt finder folk ud ad det ekstrem tit og så er der skilsmisser , så er det bedre at være enig en affære er ok i vores parforhold
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
det er klart man kan jo ikke være enige med alle, da vi er forskellige men så må det jo være muligt at tale om tingene....tænk hvis du havde en kæreste som du var glad for, som måske havde en svag sjæl og vælger at være sammen med en anden i skjul pga. victoriamilan.dk ... hvordan vil du ha det, hvis du fandt ud af dette? PS: Lige en kort bemærkning jeg er gift og har 2 børn og et fantatisk forhold gennem flere år, så du ikke betegner min vrede over siden fordi jeg måske var blevet skilt. Jeg er gift
Det kan man godt, for jeg er ikke længere crew-member - kun moderator. ;-)
Og Michael, vi kan godt blive enige om at utroskab er noget lort, men "så er det heller ikke værre", får jeg lyst til at sige, og der bliver næppe flere tilfælde af utroskab pga. en radioreklame. Det sørger såmænd bare for at folk finder et datingsite hvor de trods alt internt på sitet kan spille med åbne kort, frem for at lyve sig single på dating.dk eller hvad mulighederne nu er derude.
Nå, men har man ingen børn at stå til ansvar for når skilsmissen banker på, så kan man for min skyld løbe nøgne rundt i gaderne med motorbriller og stådreng.