nu er quickpay ikke nok, du skal derudover have en aftale med teller/euroline og det kan du slet ikke få medmindre du har et cvr, derudover er det tvivlsomt at de overhovedet giver dig en indløsningsaftale, euroline gør sandsynligvis ikke da de tilsyneladende vil have du omsætter for mere end 100.000 årligt. Få dig et CVR og brug paypal indtil videre, når din forretning er større kan du gå videre med tingene.
|
Quickpay/paypal dilemma: Skal jeg lade mig momsregistrere?
Er der ingen løsninger der er lidt mere iværksætter venlige som tillader at jeg måske kun omsætter for 40-60.000 via shoppen? |
det er vel ret godt forklaret NEJ men det er da ikke så besværligt - kommer du over 50.000 kr skal du være momsregistreret inden for ikke at få dobbelt op moms af den første del som du ikke har opkrævet noget på. Det kan da ikke være mere klart. Ligger du i niveau 40-60.000 er der ikke skygge af tvivl. Du skal registrere personligt selskab og momsregistrere - IKKE TVIVL. Du kan også ha problemer med betalingskort løsninger uden selskab, men som foreslået kan du alternativt bruge paypal vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Det var ikke skrevet til momstegistrering, det har jeg styr på. Det var i forbindelse med betalingmuligheder i webshoppen :) |
ah - sorry - paypal som nævnt, men nogen vil måske nok mene, at betalingskort er godt at ha med, tilfører lidt mere seriøsitet - men ja der jo en pris for det meste, så du kan jo starte rent paypal (som du ved holder pengene lidt længere men jo ikke kræver så meget) vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Har skam ikke noget mod at betale for det, skal bare finde den rigtige løsning :) |
Personligt ville jeg også kigge på ibill (http://quickpay.dk/acquirers/ibill/). De stiller ingen krav tiil omsætning og er netop designet til butikker som måske har svært v. at opnå indløsningsaftale. vh thomas jensen, quickpay |
tror valget er faldet på quickpay/Euroline, men tak for alles hjælp! |