Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi arbejde sammen?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tidligere haft en web-shop? 

Eller beskæftiget dig med Ehandel

Eller kunne du bare godt tænke dig at beskæftige dig med det?

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 19:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne godt tænke mig, hvis du fortalte lidt om hvilke ting du godt kunne tænke dig. Jeg forestiller mig, at du gerne vil have lidt erfaring og sparring til når du selv skal i gang. Hvad består din kommende forretning i, kunne også være en interessant oplysning.

Personligt vil jeg gerne høre om du kan generere leads og lave kanvas salg?

Og Claus Møller: Som tekstforfatter, og ordnørd er jeg sådan set enig i at man skal stave rigtigt osv -men vi er på et fora, hvor der også bruges talesprog og hvor man lige hurtigt skal svare - Jeg rammer altså ikke altid tasterne, eller sætter mine komma'er der hvor de skal være, men det betyder ikke at folk svarer mig pænt og ordenligt. Din pointe var ikke nødvendig for indlægget - hans staveegenskaber er ikke nødvendigvis vigtige for at kanvas sælge. Vælg dine kampe med omhu, for det er også med il at danne et helhedsindtryk af folk, hvordan de gebærder sig socialt og kommunikativt :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03

Claus Møller:
vis i lytter til hans video så ved i også at man skal kigge det igennem man skriver, specielt hvis man søger et job, ellers bliver man sorteret fra.

Jeg er helt enig med dig, Claus. Jobs hænger ikke ligefrem på træerne og derfor er det blevet endnu vigtigere at skrive en god ansøgning - uden tvivl. Jeg synes bare at du godt kunne have skrevet det på en pænere måde. Svaret du gav ham kunne han jo ikke bruge til noget - hvis du derimod skrev hvorfor det var vigtigt i dit svar, ville han kunne gøre det bedre til næste gang.

Bliv endelig ved med at rådgive her - jeg har før kunne bruge dine svar til noget godt, og det vil jeg helt sikkert også få brug for dine svar, om en måned eller to ;-).

Ps.. Hvis der er nogle der godt kunne tænke sig at se videoen som der er beskrevet, så har jeg lagt den herunder. Go' weekend til alle!

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 19:04

se nu lavede jeg fx en fejl.. der skulle stå "det betyder ikke, at folk ikke svarer mig pænt og ordenligt" -så giver sætningen mere mening.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:08

Mathias Mønsted:

Hej,

Jeg er 18 år og skal til har til februar min egen forretning. Ind til da, vil jeg gerne arbejde lidt, og det kunne være for dig!

Om mig:

- Jeg er super kreativ og aktiv

- Jeg har læser marekting på højt niveau

- Jeg er ung og frisk (18år)

- Jeg har et drive, som ingen anden

Det jeg kunne tænke mig, er et job, som fungere over nettet og betyder at jeg kan arbejde hjemmefra. Det er intet krav til hvad det skal være, men en webshop eller anden butik kunne være fint :)

Håber at høre fra dig!

Det er Mathias Tråd, , så lad ham beholde den nu

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 19:19

Okay, jeg skulle måske have formuleret mig lidt klarer og bedre. Så her kommer den version som burde have været ude første gang:

Hej Aminoer,

Jeg har et kæmpe projekt på trapperne, som overskrider alle de projekter som tidligere har været starte i lille Danmark. Derfor skal jeg bruge nogle penge her og nu. Jeg arbejder som en hest, og kan derfor hjælpe jer, med hvad end det skulle være. Foretrækker dog at arbejde med e-handel, da det er hvad jeg brænder for. 

Mit projekt, Cellorate, skulle meget gerne være færdigt primo Februar og jeg har derfor rigeligt med tid til at hjælpe jer, fra skrot til slot. Jeg går på HHX i Lyngby og har ved siden af taget en masse undervisning om ehandel. Jeg har samtidigt læst adskillige bøger om: Google, Apple, ehandel og mange flere. 

Jeg vil blot spørge jer, om i kan hjælpe mig, ved at lade mig hjælpe jer :)

PS: Overskriftet er egentlig, som den er, fordi jeg ikke bryder mig om ordet ansættelse. Jeg vil gerne være partner med dig, i en kortere periode.

Kom glad, med arbejde :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44

Hej

De er hårde ved dig. Jeg skal nok hjælpe dig. Vi tage den over Skype.

mvh

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45

Selv GMs og CEOs rammer forkert på tastaturet. Big Smile No worries.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 19:47

Casper Lorenzo Jensen:
Bliv endelig ved med at rådgive her

Jeg bliver desværre ikke motiveret af at blive kaldt klovn. Specielt ikke af en der kun lavet 1 indlæg !!!

Jeg håber du kan bruge de andres svar her på Amino for jeg gider ikke mere.

Måske skulle jeg have skrevet mere eller lagt Thorborgs link på mit indlæg, men det var jeg altså for "doven" til. Det var jo ikke mig der skrev en "job ansøgning". 

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 19:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for det! Tråden er lukket!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)